Juni 2017 Havelte PONY fotomeeting
Exacte datum komt nog. 'T zal halverwege juni op een zondag zijn.
Website voor de meeting <-- lees de richtlijnen even door!
http://bokt2017havelte.weebly.com/
Het idee
Van de kleinste pony's tot de grote E pony's zijn welkom!
Er worden zowel portret foto's als actie foto's gemaakt. GEEN rijfoto's.
De actiefoto's worden in de plas gemaakt dus zorg ervoor dat je pony door het water durft en neem voor de zekerheid een longeerlijn en longeerzweep mee. Ten eerste om het opjagen makkelijker te maken en indien er eentje de paddock afbreekt, dan kunnen we nog aan de longeerlijn verder.
Ik beschik over 20 paaltjes van 1.60 hoog en voldoende draad om op 3 verschillende hoogtes het te omlijnen.
Tijdstip & rondes
Er worden voor de modellen 2 groepen gemaakt. Exacte tijdstip per groep wordt later in het tijdschema bekent gemaakt. Maar de dag zal ongeveer rond 10:30 uur starten en om 14:00 eindigen.
Per groep hebben we 3 rondes die gerouleerd worden. Iedere ronde duurt 15 minuten. De pony's moeten dus zo'n 45 minuten poseren. Daarna gaan ze om de beurt de paddock in voor de actiefoto's.
Ik heb bewust voor 3 rondes gekozen omdat ze het daarna meestal wel zat zijn en dus vind ik 4 rondes niet eerlijk naar de pony's toe.
EDIT: Misschien worden er 3 groepen gemaakt en kunnen er max 8/9 pony's mee maar dit wordt nog met de fotografen overlegt.
Opgeven fotografen
Via pb. Met mij erbij, gaan er max 6 mee. Anders wordt het te druk om een paddock heen.
Dit keer wordt er geloot. Sommigen mensen zitten nou eenmaal op vaste tijden op bokt en maken dan standaard kans om op de lijst te komen of juist niet.
Opgeven via PB
Bokt naam + echte naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Portfolio:
Opgeven modellen
Via pb. Max 6 gaan ermee. Om het 't meest eerlijk te houden wordt er zowel gestemd, als gekozen, als geloot!!
De fotografen gaan stemmen waarvan de top 2 mee gaat. Dan kiest de organisatie van de lijst er nog 2 zelf uit. En van de overgebleven modellen wordt er geloot. Iedereen maakt dus kans en zo wordt het lekker gevarieerd.
Opgeven via PB
Bokt naam + echte naam:
Naam paard/pony('s):
Geslacht:
Ras:
2 Foto's