Hoi bokkers!
Geen idee of dit mag op deze manier, hoop t wel.
Ik heb helaas geen vriendinnen, dit wil ik graag veranderen. Ik ben op zoek naar iemand of meerdere bokkers die één of twee keer per maand wat leuks willen doen.
Ik ben niet iemand die alle dagen leuke dingen kan en wil doen, elke dag uren appen ben ik ook niet van.
Wel mis ik het om eens wat leuks te doen, momenteel alleen aan het werk en verder doe ik sporadisch iets leuks. Dat wil ik dus graag veranderen!
Ik ben xx, 21 jaar, woon omgeving xxxx. Werk in de melkveehouderij, heb een pony, helaas rijd ik daar niet meer op want ze is al 29 en ik ben eigenlijk wat te groot. Ben een echte dierenvriend. Rustig en hou wel van een goed gesprek, maar gewoon lol maken kan ik ook. Ik ben alleen geen meisje meisje, make up draag ik niet, ben ik dan ook niet echt in geïnteresseerd. Ook geen serie kijker en de laatste mode vind ik niet zo belangrijk.
Klinkt misschien negatief... Maar wat vind ik wel leuk?
Filmpje in de bios, eens ergens lunchen of iets anders eten, paardrijden natuurlijk dus bijvoorbeeld ergens een buitenrit maken, dagje winkelen, concert, paarden beurs of concours, andere dieren dingen, gewoon avondje bankhangen, bootje huren ergens of een leuke expositie oid...
Ik zoek dus iemand of meerdere bokkers die regelmatig iets willen ondernemen, beetje zelfde leeftijd zou mooi zijn.
Wie heeft er zin om samen met mij wat te gaan ondernemen?
Groetjes xx