Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 00:33

Hallo allemaal :wave:

Ik wil eens via deze weg proberen of ik nog wat leuke nieuwe mensen kan ontmoeten.
Ik zal even beginnen met te vertellen wie ik ben. Ik ben Linda, 25 jaar en woon in Nieuwegein.
Ik studeer op het moment tot docent in de groene vakken, kan dus bijvoorbeeld les gaan geven op een Groenhorst (voor velen hier denk toch wel bekend?). Loop op het moment ook stage op een Groenhorst en dit bevalt zeker!

Verder rij ik op het moment een knappe palomino ruin bij en basketbal ik ook nog.

Ik zal graag eens wat meer mensen willen ontmoeten, zowel mannen als vrouwen (wie weet ontmoet ik dan ook eens eindelijk die droomvent?! :+) Ik ben niet zo'n feestbeest dus op die manier komt er niks van bij mij.

Wie weet werkt het niet op deze manier maar wie weet ook wel en kan ik eens wat leuke nieuwe vrienden aan mijn lijstje toevoegen.

Graag hoor ik van je!

Groetjes Linda

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 22:28

Dit is motiverend haha, niemand die reageert :P
Zo verschrikkelijk ben ik echt niet hoor :P

mala26

Berichten: 5004
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:49

Zag je topic en dacht awwwhh :(:)
Nu woon ik enigszins redelijk in de buurt dus zal maar eens sociaal doen en reageren :D
Ik ben Tamara, 29 jaar en werk momenteel in de schoonmaak (meeste rotbaan ooit maar oke)
Heb 10 jaar in de paarden gewerkt en ben er serieus over aan het nadenken om maar weer gewoon terug te gaan (heb zelfs al een sollicitatie (in het buitenland) lopen)
Ik heb 2 bijrijd paarden. Allebei totaal verschillend wat het ook erg leuk maakt. Verder geef ik een beetje les.
Nu ben ik ook totaal geen feestbeest en bestaat mijn weekend uit netflix kijken of lezen, ontzettend spannend dus :+
Maar wat doe jij een leuke opleiding zeg!

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:51

Hoi! Ik ben net wat jonger, sta aan de voet van een jaar Jack Boswell en heb een dubbelspan. Ik kom uit Bunschoten, maar in Utrecht ben ik zo.
Feesten is ook helemaal niets voor mij, maar een terrasje of wandelen in de omgeving vind ik ook erg leuk!
Ik ben visdetailliste van beroep en doe dit met heel veel plezier! Ik fotografeer graag, speel cello en piano.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 23:08

mala26 schreef:
Zag je topic en dacht awwwhh :(:)
Nu woon ik enigszins redelijk in de buurt dus zal maar eens sociaal doen en reageren :D
Ik ben Tamara, 29 jaar en werk momenteel in de schoonmaak (meeste rotbaan ooit maar oke)
Heb 10 jaar in de paarden gewerkt en ben er serieus over aan het nadenken om maar weer gewoon terug te gaan (heb zelfs al een sollicitatie (in het buitenland) lopen)
Ik heb 2 bijrijd paarden. Allebei totaal verschillend wat het ook erg leuk maakt. Verder geef ik een beetje les.
Nu ben ik ook totaal geen feestbeest en bestaat mijn weekend uit netflix kijken of lezen, ontzettend spannend dus :+
Maar wat doe jij een leuke opleiding zeg!


Haha nou awhh is ook weer niet nodig hoor maar toch thnx!
Wat leuk dat je een sollicitatie hebt lopen! Bij wat voor stal en waar?
Hopen dat dat wat wordt, dan kan je weg bij de schoonmaak. Ik heb dat een paar jaar geleden gedaan als vakantiewerk, schoonmaken in een verzorgingstehuis. Was ook echt niks voor mij.

Veel netflix en lezen dus...dat herken ik haha!

En ja, vind het werk wat ik tot nu toe doe voor mijn studie wel heel leuk. Vermoeiend af en toe dat voor de klas staan maar ook leuk!

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 23:11

Chiave schreef:
Hoi! Ik ben net wat jonger, sta aan de voet van een jaar Jack Boswell en heb een dubbelspan. Ik kom uit Bunschoten, maar in Utrecht ben ik zo.
Feesten is ook helemaal niets voor mij, maar een terrasje of wandelen in de omgeving vind ik ook erg leuk!
Ik ben visdetailliste van beroep en doe dit met heel veel plezier! Ik fotografeer graag, speel cello en piano.


Is het heel erg dat ik niet weet wat Jack Boswell is? O:)

Visdetailliste...klinkt interessant! Jij weet dus alles over vis? Ik weet alleen dat ik elke donderdag een bakje kibbeling eet haha :P

Wesco

Berichten: 5067
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 23:15

Ik ben Jessica en 31 jaar.Ik kom uit Amersfoort. Dat is ook wel in de buurt. Ik heb een haflinger en werk in de psychiatrie.

igor001
Berichten: 1478
Geregistreerd: 08-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 23:18

Hoi :wave:
Ik kom ook uit de omgeving van Utrecht en min vriend woont zelfs in Nieuwegein. Ik ben 24, afgestudeerd in Leisure en momenteel bezig met de opleiding tot allround paardensportmasseur. En ook ik ben geen feestbeest. Je mag me altijd pb'en, ik ben namelijk heel slecht in het volgen van topics :')

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 23:18


MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33799
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 23:19

Hallo! Ik ben Marlinde, bijna 20 en ik woon in hartje Utrecht. Ik ben eerste jaars op de Hu. Ik doe de opleiding tot docent Nederlands.

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 23:20

_Linn_ schreef:
Chiave schreef:
Hoi! Ik ben net wat jonger, sta aan de voet van een jaar Jack Boswell en heb een dubbelspan. Ik kom uit Bunschoten, maar in Utrecht ben ik zo.
Feesten is ook helemaal niets voor mij, maar een terrasje of wandelen in de omgeving vind ik ook erg leuk!
Ik ben visdetailliste van beroep en doe dit met heel veel plezier! Ik fotografeer graag, speel cello en piano.


Is het heel erg dat ik niet weet wat Jack Boswell is? O:)

Visdetailliste...klinkt interessant! Jij weet dus alles over vis? Ik weet alleen dat ik elke donderdag een bakje kibbeling eet haha :P


Jack Boswell Insituut! Een particuliere opleiding waar ik mijn deelcertificaten Scheikunde, Natuurkunde en Wiskunde A nog hoop te halen.
Ik weet inderdaad bijna alles over vis! :j Kibbelingetje op z'n tijd is heerlijk! Kom je uit Utrecht zelf? Welke viswinkel ga je meestal langs? ;)

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:16


_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 11:43

Wesco schreef:
Ik ben Jessica en 31 jaar.Ik kom uit Amersfoort. Dat is ook wel in de buurt. Ik heb een haflinger en werk in de psychiatrie.


Hoi! :wave:
Werken in de psychiatrie lijkt me wel zwaar! Maar ook wel heel bijzonder werk! Maar ik weet niet of ik het zelf zou kunnen...

igor001 schreef:
Hoi :wave:
Ik kom ook uit de omgeving van Utrecht en min vriend woont zelfs in Nieuwegein. Ik ben 24, afgestudeerd in Leisure en momenteel bezig met de opleiding tot allround paardensportmasseur. En ook ik ben geen feestbeest. Je mag me altijd pb'en, ik ben namelijk heel slecht in het volgen van topics :')


Hoi! :wave:

Leisure is ook een paardenopleiding toch? Is toch van het Van Hall? Wat leuk dat je bezig ben met paardensportmasseur, kom je die van mij dan ook doen? :P

Dreamy schreef:
:wave:

Misschien kun je hier eens een kijkje nemen? [HK] Utrechtse bokkers meeten en kletsen in dit topic!
:D
Ik woon zelf in Maarssen en ben ook altijd wel in voor een meeting.


Thnx voor de link, ga ook daar eens kijken!

MarlindeRooz schreef:
Hallo! Ik ben Marlinde, bijna 20 en ik woon in hartje Utrecht. Ik ben eerste jaars op de Hu. Ik doe de opleiding tot docent Nederlands.


Ah ook een docent in de dop, wat leuk! Bevalt het tot nu toe? Moet je meteen vanaf je eerste jaar ook al voor de klas staan met stages?

Citaat:
Jack Boswell Insituut! Een particuliere opleiding waar ik mijn deelcertificaten Scheikunde, Natuurkunde en Wiskunde A nog hoop te halen.
Ik weet inderdaad bijna alles over vis! :j Kibbelingetje op z'n tijd is heerlijk! Kom je uit Utrecht zelf? Welke viswinkel ga je meestal langs? ;)


Oh wauw die opleiding klinkt ingewikkeld :P Maar dat is meer omdat ik zelf echt niet zoveel snap van scheikunde en natuurkunde haha. Wat wil je er dan vervolgens mee gaan doen?
Ik kom uit Nieuwegein en haal elke donderdag (als ik thuis ben ten minste, nu de laatste tijd ben ik op donderdag altijd op stage) kibbeling op de markt hier op het dorp, super lekker! Dat is al een poosje een traditie van me, een bakje kibbeling met een blikje monster. Daar kan ik echt naar uit kijken elke week! :P

Citaat:
Precies wat ik ook wilde zeggen!

Iemand zin in sushi? O:)


Haha ik lust geloof ik niet echt sushi, ben niet zo'n vis persoon (behalve dus de kibbeling :P) maar heb het nooit echt geprobeerd, so I'm in!

mala26

Berichten: 5004
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:50

_Linn_ schreef:
mala26 schreef:
Zag je topic en dacht awwwhh :(:)
Nu woon ik enigszins redelijk in de buurt dus zal maar eens sociaal doen en reageren :D
Ik ben Tamara, 29 jaar en werk momenteel in de schoonmaak (meeste rotbaan ooit maar oke)
Heb 10 jaar in de paarden gewerkt en ben er serieus over aan het nadenken om maar weer gewoon terug te gaan (heb zelfs al een sollicitatie (in het buitenland) lopen)
Ik heb 2 bijrijd paarden. Allebei totaal verschillend wat het ook erg leuk maakt. Verder geef ik een beetje les.
Nu ben ik ook totaal geen feestbeest en bestaat mijn weekend uit netflix kijken of lezen, ontzettend spannend dus :+
Maar wat doe jij een leuke opleiding zeg!


Haha nou awhh is ook weer niet nodig hoor maar toch thnx!
Wat leuk dat je een sollicitatie hebt lopen! Bij wat voor stal en waar?
Hopen dat dat wat wordt, dan kan je weg bij de schoonmaak. Ik heb dat een paar jaar geleden gedaan als vakantiewerk, schoonmaken in een verzorgingstehuis. Was ook echt niks voor mij.

Veel netflix en lezen dus...dat herken ik haha!

En ja, vind het werk wat ik tot nu toe doe voor mijn studie wel heel leuk. Vermoeiend af en toe dat voor de klas staan maar ook leuk!


Bij een dressuurstal in zweden, ben benieuwd! Zou wel gaaf zijn.
Op dit moment ben ik blij dat ik werk heb maar het is zo saai, ik voel mijn hersenen gewoon bijna verschrompelen haha.
Blij dat ik niet de enige ben die zo de weekenden door brengt :D
En wat voor vakken mag je dan geven als je klaar bent? En mag je dan bij elke opleiding op het groenhorst lesgeven (bedoel daarmee de paarden/vee houderij en dierverzorging)

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:53

Hoi, ik ben Larissa :P 27 jaar en woon in Montfoort. Ik ben full-time mama en heb een dochter van 3.

Linda: staat die palomino die jij rijd toevallig op de Zilfia's hoeve? :)

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:56

Linn, zal ik of wil jij een topic aanmaken om sushi te eten? Ik wil niet zomaar jouw topic/idee om nieuwe mensen te leren kennen overnemen zeg maar :P

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 12:16

@Tamara: oh wouw dat is super gaaf naar Zweden! Wanneer hoor je daar meer over??
Ik geef op het moment de dierlessen op een vmbo maar zou inderdaad ook de paardenhouderij lessen kunnen geven op een mbo. Maar ik moet zeggen dat ik het vmbo wel erg leuk vind dus waarschijnlijk wil ik wel in het vmbo blijven. Ik zou dan ook biologie lessen mogen geven, vind ik ook erg leuk!

@Larissa: wat leuk dat je reageert! Wat leuk dat je al moeder bent (heb momenteel ook een topic lopen over mijn eigen kinderwens gevoelens haha) en gezegend bent met een mooie dochter!
King staat inderdaad op de Zilfia's Hoeve gestald, ken je hem? Oh en gefeliciteerd trouwens!

@Emma: haha geen probleem hoor! Zou jij dat willen doen dat topic openen?

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:19


Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:21

Bedankt :D Ben ook heel blij met haar *D

Ik ken King best wel goed *D Heb zelf vanaf mijn 5de tot mijn 20ste op de Zilfia's gereden/gestaan.
In mijn profiel helemaal onderaan staat de pony van de vorige eigenaar van King. Hoop dat je hem nog lang mag rijden, hij heeft best wel wat ruiters gehad inmiddels. En super knap dat je hem kan rijden, geen makkelijk paard :)

Melisding

Berichten: 1893
Geregistreerd: 22-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:24

Hi!

Ik ben Melissa (bijna 23) en woon in Vianen lekker dichtbij dus. Ik ben net klaar met studeren en ga nu werken als HR functionaris. Overigens lust ik geen sushi maar een bakje kibbeling op zn tijd gaat er wel in ;)

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:27

Potverdorie allemaal mensen die geen sushi lusten :P Ze hebben ook andere dingetjes.

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:28

Hahaha ik lust het wel, alleen bijna geen oppas dus niet te doen voor mij helaas.

Melisding

Berichten: 1893
Geregistreerd: 22-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:29

Weet je trouwens zeker dat je bij Sumo wil gaan eten? Zag daar laatst wel wat aparte dingetjes over langs komen :=

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:32

Wat op 't nieuws is geweest over sushi restaurants bedoel je? Dan kun je bij geen 1 sushi keten meer eten :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:53

x in x!

Jammer dat ik op het moment echt op mn geld moet letten :=

Ik ben x, x int echie, x. Ik woon met mn man, dochter en kat in x :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-02-22 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt