waar zijn al die Montferlanders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annibel

Berichten: 1193
Geregistreerd: 20-07-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 19:05

Francii; jaaa klopt! Super leuk, wij halen weleens hooi bij jullie! Ik had in een pb naar sas27 ook gestuurd dat we het weleens bij je broer halen en dat t goed hooi is :)
Lijkt me leuk om een keer naar t bos te gaan!!

peaches

Berichten: 1704
Geregistreerd: 04-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-17 21:26

Francii Ja bij de molen inderdaad. Ik ben ook blij met onze kudde :D
We rijden af en toe bosritjes maar we zijn nog vooral te voet het bos aan het ontdekken.

Owja voor mensen die daar intresse in hebben, we hebben 2 mei een lezing over homeopathie op stal. Mocht er iemand intresse in hebben stuur dan even een pbtje voor wat meer info.

Gaat er morgen iemand rijden /wandelen?

SsSimonee

Berichten: 2941
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 07:49

Bedankt voor de reacties. Ik heb gisteravond kennis gemaakt met de Fries van Mossel. :)

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 07:57

peaches schreef:
Gaat er morgen iemand rijden /wandelen?


Ik moet eerst werken tot 15.30. Wordt dan denk ik beetje laat om nog te wandelen/rijden richting jullie. Eer ik opgezadeld en wel klaar ben... Anders was ik graag meegegaan

Wat fijn simone dat je zo snel al ergens hebt kunnen kijken!

peaches

Berichten: 1704
Geregistreerd: 04-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-17 11:03

desi92 schreef:
Ik moet eerst werken tot 15.30. Wordt dan denk ik beetje laat om nog te wandelen/rijden richting jullie. Eer ik opgezadeld en wel klaar ben... Anders was ik graag meegegaan


Ja jammer!

Morgen toevallig wel tijd? Zaterdag kan ik niet, maar misschien zondag wel ligt er een beetje aan wat onze planning is.

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 11:21

peaches schreef:
desi92 schreef:
Ik moet eerst werken tot 15.30. Wordt dan denk ik beetje laat om nog te wandelen/rijden richting jullie. Eer ik opgezadeld en wel klaar ben... Anders was ik graag meegegaan


Ja jammer!

Morgen toevallig wel tijd? Zaterdag kan ik niet, maar misschien zondag wel ligt er een beetje aan wat onze planning is.


Morgen personeelsuitje. Dus wordt ook een latertje :p

Zondag kan ik evt wel.

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 17:30

Ik wil mij ook graag melden! Mijn paardjes staan ook in Zeddam, vlakbij de chinees!

peaches

Berichten: 1704
Geregistreerd: 04-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-17 17:58

nessinator schreef:
Ik wil mij ook graag melden! Mijn paardjes staan ook in Zeddam, vlakbij de chinees!


Ow dat is ook lekker dicht bij het bos! Even in je profiel gesprek en wat een leukerd die Valentino!

Rij je met de andere in het bos?

Desi92 ik heb even gecheckt maar zondag gaan we naar s-Heerenberg naar dat middeleeuwen festival dus dat word hem ook niet. Kun je volgende week?

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 18:33

peaches schreef:
nessinator schreef:
Ik wil mij ook graag melden! Mijn paardjes staan ook in Zeddam, vlakbij de chinees!


Ow dat is ook lekker dicht bij het bos! Even in je profiel gesprek en wat een leukerd die Valentino!

Rij je met de andere in het bos?

Desi92 ik heb even gecheckt maar zondag gaan we naar s-Heerenberg naar dat middeleeuwen festival dus dat word hem ook niet. Kun je volgende week?


Volgende week is helemaal afhankelijk van welke dag, vakantie komt dichterbij en nog wat dagen werken dus roep maar iets dan kijk ik even of t in mn schema past :p

SsSimonee

Berichten: 2941
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 18:43

@ Nessinator, volgens mij ken ik jou :) Als ik zeg vogel, dan weet je het vast wel.

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 18:49

Dank je Peaches! Zeker, die andere gaat heel veel mee het bos in! (en met Valentino ga ik inmiddels ook het bos in *\o/* )
Vogel (oftewel Simone), jazeker :D ik had je al herkend :P Leuk dat je nog in de buurt woont!

sas27

Berichten: 588
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: Braamt

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 00:05

Dankzij annibel hebben wij een weiland gevonden!
Kan niet wachten om die kant op te komen.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 00:10

Fijn dat je een weiland hebt gevonden!!

Francii
Berichten: 296
Geregistreerd: 16-05-13
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 16:05

Iemand die zondag naar het bos gaat? Tijd maakt voor mij weinig uit, ik kan alles zelf inplannen dus ben flexibel. Ik kom vanaf Zeddam, Braamt of Lengel. Er wordt zon verwacht *\o/*

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:17

Wat fijn sas27 dat jullie een weiland hebben gevonden!

Francii ik wil opzich wel maar even onder voorbehoud. Kom er nog op terug ;)

@istri, kan het kloppen dat ik ook voor jou vader op huntenpop heb gewerkt ? En volgens mij zelfs een dag met jou heb samengewerkt ?

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 22:41

desi92 schreef:
Francii ik wil opzich wel maar even onder voorbehoud. Kom er nog op terug ;)


Ik kan morgen een uurtje maat weet niet of dat voor jou heel veel hut heeft ? Je moet volgens mij best een eindje voordat je in het bos bent of niet ?

annibel

Berichten: 1193
Geregistreerd: 20-07-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 23:37

Sorry Francii had niet geantwoord, maar ik ga morgen al een klein stukje met de bijrijdster van m'n pony. Heb niet zoveel tijd.. Andere keer graag :)

istri

Berichten: 143
Geregistreerd: 26-08-12
Woonplaats: ulft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 18:55

@istri, kan het kloppen dat ik ook voor jou vader op huntenpop heb gewerkt ? En volgens mij zelfs een dag met jou heb samengewerkt ?[/quote]

Haha ja dat kan zeker! Wist niet dat jij ook reed haha waar heb je ze staan dan?

Hommage

Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 16:02

Mag ik mij hier ook melden? Woon in Zevenaar en heb mijn paard sinds kort in Nieuw-Wehl staan, vrij dichtbij stal het Loilsebroek :)
Beschik helaas niet over een trailer, maar vind buitenrijden onwijs leuk!

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 18:25

istri schreef:
@istri, kan het kloppen dat ik ook voor jou vader op huntenpop heb gewerkt ? En volgens mij zelfs een dag met jou heb samengewerkt ?


Haha ja dat kan zeker! Wist niet dat jij ook reed haha waar heb je ze staan dan?[/quote]

Ghehe dat wist ik van jou ook niet :p. Wat de wereld toch klein is. Ik sta in lengel op stal :)

annibel

Berichten: 1193
Geregistreerd: 20-07-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 18:39

Leuk Ilja!
Mijn pony's hebben een tijd lang bij t loilse broek gestaan nu gelukkig aan huis. Sta je dan bij die stal net voordat je nieuw wehl in rijdt? :)

Hommage

Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 11:04

annibel schreef:
Leuk Ilja!
Mijn pony's hebben een tijd lang bij t loilse broek gestaan nu gelukkig aan huis. Sta je dan bij die stal net voordat je nieuw wehl in rijdt? :)

Ja klopt! Mijn paard heeft helaas last gehad van haar longen waarsoor ze zo lang mogelijk buiten moet staan, daardoor kon het loilsebroek helaas absoluut niet.. Paard aan huis is natuurlijk helemaal super... zou hier ook kunnen, heb dan alleen geen ruimte voor een bak..

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 13:14

Is er misschien al iemand die weet dat ze zaterdag het bos in wil (Tolhuis/Zeddam)? Ik ga denk ik sowieso maar vind het wel gezellig om samen te gaan :D

annibel

Berichten: 1193
Geregistreerd: 20-07-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 19:28

Ilja_1997 schreef:
Ja klopt! Mijn paard heeft helaas last gehad van haar longen waarsoor ze zo lang mogelijk buiten moet staan, daardoor kon het loilsebroek helaas absoluut niet.. Paard aan huis is natuurlijk helemaal super... zou hier ook kunnen, heb dan alleen geen ruimte voor een bak..


Buiten staan is altijd beter :)
Ze staan daar niet zoveel buiten, de accommodatie is wel super mooi.
Wil je niet verhuizen naar t montferland?

Hommage

Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 12:20

annibel schreef:
Ilja_1997 schreef:
Ja klopt! Mijn paard heeft helaas last gehad van haar longen waarsoor ze zo lang mogelijk buiten moet staan, daardoor kon het loilsebroek helaas absoluut niet.. Paard aan huis is natuurlijk helemaal super... zou hier ook kunnen, heb dan alleen geen ruimte voor een bak..


Buiten staan is altijd beter :)
Ze staan daar niet zoveel buiten, de accommodatie is wel super mooi.
Wil je niet verhuizen naar t montferland?


Met m'n paard bedoel je of zelf? Ik sta nu opzich prima, maar mis het wel dat ik niet het bos in kan. Ben zelf absoluut niet bekend hier jn de buurt dus was allang blij dat ik op korte termijn een nieuwe stal had gevonden waar ze net zoveel of zelfs meer buiten liepen dan waar ik eerst stond. Woonde eerst namelijk in dieren.