Na 2 ontzettend leuke en geslaagde avonden vorig jaar, organiseer ik samen met mijn vriend ook dit jaar weer een special effecten meeting. Deze zal weer plaats vinden in Groote Keeten, de precieze lokatie zijn we nog heel eventjes voor aan het kijken. Als alles mee zit zullen wij waarschijnlijk weer het terrein van rijvereniging Callinghe huren.
De set-up van de meeting is dat wij een aantal fotolokatie's neer zetten met ieder een ander soort licht of ander effect waar portret foto's gemaakt kunnen worden.

Hierna word er weer losgegooid in de bak, met de rookmachine. Wij zijn nog even aan het kijken hoe we de rookmachine gaan neerzetten en waar de fotografen komen vanwege een paard wat vorig jaar schrok.

We zijn nog aan het overleggen of we dit jaar ook gaan rijden, maar eventueel gaan we als laatste met niet teveel combinaties rijden.

We hebben alleen vorig jaar gemerkt dat er modellen waren die toch niet helemaal zo voorzichtig waren met de dure apparatuur van mijn vriend (paard naast dure lamp parkeren, en bij verzoek om daar weg te gaan gewoon blijven staan). Hierdoor heb ik met mijn vriend afgesproken om de vergoeding die wij vorig jaar ook vroegen iets omhoog te doen, voor het geval er iets stuk gaat (en omdat we vorig jaar een iets grotere rookmachine hadden gehuurd dan we eigenlijk in het budget hadden afgesproken.. )
Daarom vragen wij van zowel elke deelnemer, fotograaf of model 5 euro vergoeding hier betalen wij de huur van het terrein van, de rookmachine, kilometer vergoeding voor mij vriend, iets te eten/drinken voor iedereen en een inie mini bonus voor mij vriend die al zijn apparatuur op bouwt en afbreekt.
Fotografen
De uiteindelijke fotografen, zullen worden geselecteerd door mij vriend en mijzelf, met onze bedoeling om een mengeling te maken van ervaren fotografen en beginnende fotografen. Graag je naam, bokt naam, camera, en website of Facebook pagina opgeven. In totaal mogen er 10 fotografen aan de meeting mee doen.
modellen
De modellen zullen ruim van te voren worden uitgekozen door de fotografen. graag bokt naam eigenaar, naam paard, ras en evt bijzonder heden opgeven samen met 2 foto's. Er gaan in totaal 5 modellen mee.
De datum gaan mijn vriend en ik samen zsm doorspreken, maar wij zullen de meeting gaan houden in juni of juli omdat wij dan beide vakantie hebben en dan onze tijd en energie in de meeting kunnen steken.

Wij hopen er net als vorig jaar weer een geslaagde avond van te maken!