In april/mei van dit jaar zou ik graag een fotomeeting organiseren met het thema "Fashion". Hiervoor zou ik graag naar de Enka fabriek gaan, dit is een prachtige locatie waar je heel veel kanten mee op kan.
Op pinterest heb ik een bord aangemaakt met ideetjes, iedereen kan hier op meepinnen: https://nl.pinterest.com/mbshots/fashion-meeting-bokt/
Voor de shoot zal ik ook proberen een visagiste te regelen.
Het Thema
Zoals hierboven genoemd, is het thema "Fashion". Binnen dit thema kun je alle kanten en stijlen op, van rockchick tot classy, alles is mogelijk. Duik dus vooral je kledingkast in om te kijken naar een mooie, fashionable outfit. Kies een stijl die bij jou past, en natuurlijk zullen we in het topic elkaar helpen en suggesties geven!
Wat wel belangrijk is bij het thema, zijn de poses. Ik zoek naar een echte fashion shoot zoals je hem in de CosmoPolatin of Vogue terug zou zien. Ik zoek niet naar graatmagere modellen, maar een beetje ervaring is wel mooi meegenomen.
Trefwoorden: fashion, urban, classy, vogue, model, modelling, fashionista, trendy

Bron: Google, CosmoPolitan
De Locatie
Gelegen in Ede nabij station Ede-Wageningen ligt de oude Enka Fabriek. Een prachtige en veelzijdige locatie om te gebruiken voor fotoshoots. Er zijn al meerdere fotomeetings geweest hier, zelf ben ik er al 2x geweest.
Voor deze locatie is wel een bijdrage vereist om binnen te mogen fotograferen. Wat deze kosten bedragen zal ik later bekend maken.

Bron: Eigen archief, MBShots
De Fotografen & Modellen
In totaal zullen we met maximaal 6 fotografen gaan fotograferen. Dit gaat in tweetallen gebeuren, hierdoor kunnen er 3 modellen mee. We nemen een half uur de tijd per model, dit betekent dat we in ieder geval 2 uur moeten reserveren bij de Enka fabriek. Hierbij is er een half uur uitloop mogelijk voor wanneer er toch iets te weinig tijd was. Nadat we binnen klaar zijn kunnen we altijd nog naar buiten voor foto's daar.
Wil je je opgeven als model, maar ben je nog minderjarig (onder de 18)? Dan zou ik graag zien dat je toestemming hebt van je ouders/verzorgers om foto's te laten maken die op internet gepubliceerd zullen worden.
Voor het aanmelden graag onderstaand lijstje invullen en per PB naar mij toe sturen:
FOTOGRAAF
- Boktnaam
- Naam
- Website en/of Facebook
MODEL
- Boktnaam
- Naam
- Leeftijd
- 2 à 3 foto's van jezelf
In het topic zal ik een lijst bijhouden, deze hoeft niet door iemand anders ingevuld of geüpdated te worden, dat doe ik zelf om het overzichtelijk te houden!
Na het aanmelden krijg je van mij een link naar een datumprikker. Zolang je deze link niet hebt gekregen, is je aanmelding níet bevestigd. Houd dit zelf in de gaten. Gun mij even 24 uur de tijd om je aanmelding te verwerken alvorens je een herinnering stuurt.