toen zag ik crosby al staan maarja zta nog steeds in de auto en renate zag mij niet. nouja ik scott uit trailer opzadelen enz en zie opeens een bekend foto gezicht in een auto zitten dus ik nog een keer kijken was t iris. met heike en bart en claudia (toch?) in de auto (uh zij zat bij hun in). toen met scottje naar ander paard gelopen omdat die druk was. scott sprong me een keer in mn nek (rustig he die tinkers) en kreeg ds met zn voorbeen een klap tegen mn arm. maarja ben grote meid dus niemand heeft het gezien.
toen ik bij jody kwam hoorde ikd at calipso t terein over was gescheurd en maaike er dus naast lag. die had er geen zin meer in opd eze manier heeft er nog een rondje opgezeten maar heeft zich teruggetrokken. dusja dat was wel jammer. toen moest ik rijden. en met een massa toeschouwers en aan alle kanten tig fotocamera's op mn smoeltje gericht reed ik dus mn proef. ging goed (ja kan nu niet meer zeggen dat t naar mijn gevoel stukken beter kon). toen paard op trailer gezet en ff rondgelopen en gepraat en weer terug gelopen en dus eigenlijk niets gedaan. carola had ika l 2 keer zien lopen met adventure en ik dacht al die ken ik tot dat ze mij gevonden had. wel grappig dat je mensen van een foto herkent. maar er waren een boel bokkers (ga niet noemen wie ik allemaal gezien heb straks vergeet ik er een paar). nouja moesten we voor de parade. begon leuk. we waren met 12 ponies dus dan kan je mooi in block rijden maarja met t aandraven begon t al. rest doet iets en er zitten er bij ons een paar die dan leuk meedoen. (eh scott dus) dus toen we de bak binnekwamen zaten er voor ons (en we reden al redelijk voorin) en t ging best hard. dus scott ging bokkend en al (weet niet wat ie allemala deed zat niet echt lekker) de baan in. maarja toen dat over was was ie ook de rust zelve. parade was leuk. alleen toen t begon te gieten schoot iedereen de bosjes in echt zonde. wij stonden daar met draaiende ponies (ja kont in de regen) denk dat 1/3 wel wegging. enja ik had dus een 2e prijs. en linet (komt afentoe op bokt) had de eerste prijs. (volgende keer gaat dus de schaar in zn manen). nouja daarna lekker nara huis en ik had 167 punten. dus wel netjes heleboel 6 en 7, 1 5 en 1 8 dus t was lekker eentonig.maarja ben wel trots op scottje. wantja zonder hem had ik helemaal niet meegedaan (en was ikd us verplicht omd e hele dag bij die bokkers te lopen aaaaargh)

.