Een hele tijd terug heb ik zelf deelgenomen aan een super leuke fotomeeting. Nu wil ik graag zelf een meeting in de buurt organiseren!
Wanneer:
Op zondag 23 april.
Waar:
Dit wordt een natuurgebied waar honden zijn toegestaan in de Betuwe. Ik zit momenteel te denken aan de Burense Put aan de Hennisdijk in Buren. Hier zijn honden toegestaan. Er is een parkeerplaats aanwezig. Er is een natuurplas, maar ook open plekken etc.
Voor wie:
Het leukste is als we allerlei verschillende soorten rassen hebben. Ik vind het alleen zeer belangrijk dat de honden die mee doen sociaal zijn of dat de honden goed opgevoed zijn en dus controleerbaar zijn.
Overige informatie:
De foto’s zullen na de meeting of via WeTransfer verzonden worden of via een dropbox. Hierover zal ik de verantwoordelijkheid op mij nemen.
Hondeneigenaren die zich opgeven voor de meeting, gaan ermee akkoord dat de fotografen de gemaakte foto’s gepubliceerd mogen worden op het internet( denk aan Facebook o.i.d.). Hondeneigenaren mogen ook vrij de foto’s op internet plaatsen, mits de logo’s van de fotograven te zien is.
Aanmelden:
Ik ben op zoek naar 6 modellen en 7 andere fotograven.
Aanmelden graag via PB!
Fotograven graag indien aanwezig een linkje naar het portfolio vermelden en hoe lang je al fotografeert. Ook graag vermelding van je e-mailadres! Fotograven gaan op volgorde van aanmelding.
Modellen graag aanmelden via PB met naam, naam hond, een foto van de hond en vermelding van je e-mailadres. Mochten er teveel aanmeldingen zijn, zullen de fotografen de modellen kiezen.
Ik zal steeds een update plaatsen van de aangemelde fotograven en modellen!