White_flame vroeg me of ik een meeting samen met haar wilde organiseren. Na een goed overleg zijn we eruit gekomen hoe we de meeting willen organiseren.
Wie?
De meeting willen we organiseren 8 fotografen, en 4 koudbloed paardenmodellen, (we nemen hier het Friese ras voor een uitzondering, dus ook deze zijn welkom).
We hebben een lijstje met rassen:
- Ardenner
- Belgisch Trekpaard
- Clydesdale
- Nederlands Trekpaard
- Noriker
- Percheron
- Shire
- Suffolk Punch
- Tinker
- Fjord
- Haflinger
- Ijslander
- Fries
- Shetlander
- Franse Koudbloed
(Mochten we een bepaald ras zijn vergeten, laat het een van ons dan even weten!)
Wat?
We hebben gekozen voor een meeting waarin we losgooi en portret foto’s willen maken. Naast de losgooi foto’s gaat onze voorkeur ook uit naar een paard dat vrijheidsdressuur kan.
Ook is het een must voor ons dat een paard in een paddock kan. De paddock zal opgebouwd worden met weidepaaltjes en draad.
Waar?
We hebben gekozen voor de vijver in de Herperduin. Dit omdat wij dit zelf een onwijs mooie locatie vinden, je hebt namelijk vele mogelijkheden. Van water, tot zand, tot bos, tot heide. Wat wil je nog meer? Hier is dan ook een mooie plek om een paddock op te zetten.
Wanneer?
5 Februari 2017 is de datum dat wij de meeting willen houden! En we willen rond 13:00 beginnen.
Wat verwachten wij van de fotografen?
* Dat je op tijd op de plek van de meeting aanwezig zal zijn.
* Dat je voldoende kaartjes met ruimte bij hebt.
* Dat je binnen 14 dagen na de meeting minimaal 3 foto’s aflevert aan de modellen.
* Dat je voldoende batterijen bij hebt, zodat je niet met een lege batterij komt te staan.
* Dat je respectvol naar de modellen bent, en ook naar hun luistert.
Wat verwachten wij van de modellen?
* Dat je oprijd op de plek van de meeting aanwezig bent.
* Dat je met een Schoon paard voor de dag komt!!
* Dat je respectvol naar de fotograaf bent, en ook naar hun luistert.
Opgeven?
Opgeven kan doormiddel van het voor jou bedoelde lijstje hieronder in te vullen. En deze via privé bericht te sturen naar white_flame of naar mij.
Citaat:Fotograaf:
Naam:
Boktnaam:
Apparatuur:
Ervaring:
Portfolio:
[/center]Citaat:Model:
Naam:
Boktnaam:
Naampaard:
Ras:
Vrijheidsdressuur: Ja/Nee