Zijn er mensen die interesse hebben in een vrijheidsdressuur fotomeeting in Noord-Brabant?
Ik zoek wel iemand die mee wilt helpen met de organisatie. Wil je mij hierbij helpen, stuur mij dan een pb. Uiteraard ga jij dan sowieso mee als fotograaf of model.
Waar
Ik zat zelf te denken aan Surae in Dorst, het cadettenkamp in Teteringen, de Kampina in Boxtel of de Maashorst in Uden.
Ik weet niet of hier vergunningen nodig zijn en er zal contact met de boswachter opgenomen moeten worden of er een fotomeeting georganiseerd mag worden.
Wanneer
Ik zat zelf te denken aan het voorjaar (maart, april of juni en dan op een zaterdag of zondag).
Fotografen
Ik wil met 5 modellen en 6 fotografen gaan werken.
De fotografen werken in groepjes van twee.
De fotografen die mee mogen worden gekozen op volgorde van aanmelding
De fotografen mogen stemmen op de modellen.
Ik ga zelf mee als fotograaf, er is dus nog plek voor 5 fotografen.
Je hoeft niet perse veel ervaring te hebben!
De fotografen sturen na de meeting minimaal 5 foto's per model naar de modellen toe en hebben 1 maand de tijd om die toe te sturen. Als de modellen foto's willen nabestellen, zitten er kosten aan verbonden. Hoeveel deze kosten zullen zijn verschilt per fotograaf.
Originele bestanden mogen niet gratis weg gegeven worden.
Graag aanmelden via een pb!
Aanmelden Fotografen:
Bokt naam:
Naam:
Leeftijd:
Apparatuur:
Ervaring:
Website/Facebook/Instagram:
Modellen
Voor deze fotomeeting ben ik opzoek naar paarden die vrijheidsdressuur kunnen.
Het zou leuk zijn als de modellen in een bepaald thema komen. In welk thema jij en jou paard komen mag je zelf weten.
Voorbeelden van thema's zijn: indianen/cowboy style, lange jurken, sprookjes, enz.
Dit thema graag doorgeven, weet je nog niet welk thema je wilt, zet dit er dan even bij, het thema mag je er later nog bij zetten.
Er worden foto's van alleen het paard gemaakt en van jullie samen. Vrijheidsdressuur onder het zadel mag ook!
Graag aanmelden via een pb!!
Aanmelden Modellen:
Bokt naam:
Paard naam:
Ras paard:
Foto paard:
Thema:
Welke kunstjes van vrijheidsdressuur kan jou paard:
'S ochtends of 's middags:
Ik ga nog een moodboard maken, deze plaats ik in de reacties

Ik hoop op een gezellige en leuke fotomeeting!