Persoonlijk ben ik dol op enorm zoete en sprookjesachtige foto's tussen paard en eigenaar waar vertrouwen, liefde en vriendschap van afspringt.
Dat is dus ook de richtlijn voor deze meeting!
Het wordt dus een reportage samen met je paard. Je mag zelf invulling geven aan posities, erop, ernaast of eronder.
Let op: het worden geen rijfoto's of losgooi/actiefoto's.
Twee kleine voorbeeldjes:

Ik zal nog even een moodboard proberen te maken.
Locatie en datum
De locatie zal ergens in Zuid-Holland plaatsvinden. Zelf had ik het Haagse Bos, de Vlietlanden, Meijendel of het strand in gedachten.
Maar via pb kunnen jullie opties doorgeven en door middel van stemmen wordt ze uiteindelijke locatie gekozen. Dit geldt ook voor de datum, het einde van het jaar nadert en dat zal voor velen erg druk zijn. Stuur bij je aanmelding ook opties voor data mee.
Modellen
In totaal zullen er 4 modellen mee gaan (1+1, dus 1 paard en 1 model). 1 daarvan staat al vast, dat ben ik samen met mijn Tinkermerrie. De andere 3 modellen mogen worden opgegeven via pb. Iedereen mag zich opgeven, maar de fotografen zullen uiteindelijk de laatste 3 paarden uitkiezen die zij graag voor de lens willen hebben, overige modellen komen op de reservelijst te staan. Variatie in verschillende soorten paarden is het leukst. Zorg ervoor dat de foto's die je bij opgave meestuurt overeenkomen met de huidige conditie van je paard in die periode.
Fotografen
Ik zat te denken aan 8 fotografen in totaal. Fotografen mogen zich opgegeven via pb via het lijstje onderaan deze post. De fotografen zullen door mij en eventuele hulp uitgekozen worden. De overige fotografen komen op de reservelijst te staan. Waarschijnlijk gaat het gewoon via: wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Extra hulp
Mocht iemand mij willen helpen met de verdere organisatie van deze meeting (dit is mijn eerste georganiseerde ooit) dan hoor ik het graag! Denk hierbij aan de keus van fotografen, communicatie met fotografen etc.
Verwachtingen van de fotografen
- Dat je op tijd aanwezig zal zijn op de plek van de meeting;
- Dat je apparatuur in orde is;
- Dat je genoeg ruimte hebt op je kaartjes, voor genoeg foto's;
- Een volle batterij, is ook handig, denk hierbij aan een eventuele reserve;
- Dat je respectvol bent naar de modellen, en naar je mede fotografen;
- Nabestellen van de foto's mag uiteraard voor eigen tarief.
Verwachtingen van de modellen
- Dat je op tijd aanwezig bent op de plek van de meeting;
- Dat je een schoon paard bij je hebt;
- Dat je met respect om gaat met iedereen op de meeting;
- Dat je zelf zorgt voor je kleding en eventueel make-up.
Aanmelding
Wil je jezelf aanmelden voor deze fotomeeting? Dan vraag ik je om het lijstje in te vullen welke voor jou bedoeld is. Graag ontvang ik deze via een pbtje.
Citaat:Fotograaf
Boktnaam:
Naam:
Ervaring:
Website/Portfolio:
Citaat:Model
Boktnaam:
Naam:
Naam paard:
Ras paard:
Foto:
Locatievoorkeur: