Hallo. Is er interesse in een fotomeeting omgeving lochem? Mij lijkt het leuk om er een paarden en honden meeting van te maken. De datum word sowieso op een zondag, aangezien ik de rest van de dagen moet werken. Wie heeft er interesse in?
Zodra er zeker interesse is, maak ik een topic aan zodat je je ook echt kan opgeven. Groetjes Marieke
Als de datum past met mijn andere werkzaamheden en concoursen heb ik ook interesse! Heb wel een volle agenda, dus kan zolang er nog geen datum is, niets beloven...
De dag word sowieso zondag, anders kan ik zelf niet haha. Ik werk 6 dagen per week. Ik denk dat ik maar een officieel topic aanmaak. En kijk of er animo voor is. Halverwege december een goed idee??
Daantjuh88
Geplaatst: 25-11-16 12:59
Lijkt mij leuk!! Ik woon in Gelselaar en de meeste meetings zijn een eind rijden. Hond of paard maakt niet uit, heb beide!! Kan alleen geen foto's maken, naja geen is een groot woord. Geen mooie
Nee ik heb nog geen idee voor een locatie. Ik zag al wel als ik het half december wil plannen kan ik zelf alleen nog maar de 8ste dat is denk ik wat te kort dag