Paard rijdende 45 plussers Zuid Holland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_3

Paard rijdende 45 plussers Zuid Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-16 22:56

Hoi ik ben Mariska en 51 jaar ( ruim 45 plus dus)
Ik heb een kruising paint ruin waar ik recreatief western mee rijd, maar ook allerlei andere dingen mee probeer: trec, working equitation en voorzichtig ook spring.
Ik zou t leuk vinden om met andere bokkers te kletsen en op termijn af te spreken, voor een gezellig bakkie koffie, een middag shoppen of wie weet een ontspannen buitenrit.
Ik woon in de omgeving van Gouda

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 23:07

Hoi Mariska, hier Marijke 2 jaar jonger wonend in het mooie Lekkerkerk.
Samen met mijn hubby hebben we 2 fjorden ruinen bij pensionstal vlak bij ons huis.
Lijkt me gezellig hoor bakkie koffie ofzo !
Wij zijn ook allround met onze pony's maar ben niet zo''n held meer als vroeger met rijden.

Mariska_3

Re: Paard rijdende 45 plussers Zuid Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-16 13:23

Hoi Marijke, Allereerst leuk dat je reageert. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben ruim een jaar geleden mijn beste vriendin kwijt geraakt en op de een of andere manier is nieuwe vriendinnen zoeken/maken niet zo makkelijk meer.
Ik ben ook niet zo,n held met rijden hoor. Ik heb jaren geleden op een manege gelest en toen 10 jaar niet gereden. Ik ben pas weer begonnen toen ik Travis kocht en vooral door zijn nuchtere karakter durf ik nu meer. Maar keihard hoeft van mij nog steeds niet. Rengalop op t strand heb ik dus nog nooit gedaan om die reden
Lijkt me wel leuk om samen met je partner te kunnen rijden. De mijne is niet bang voor paarden maar heeft er ook niet veel mee.