[P/H/M/O] Last-minute: 13-nov Antwerpen [BE]: kids & Pets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

virginieh

[P/H/M/O] Last-minute: 13-nov Antwerpen [BE]: kids & Pets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-16 22:58

Hey Allemaal,

Ik zit al lang met het idee een meeting te organiseren, en het komt er nooit van, bij deze de stap gezet en erop gewaagd.
Het is een beetje kortdag, maar wie weet zijn er nog mensen die zoals ik van korte termijnplanning houden, en de natuur is nu weer prachtig met zijn herfstkleuren dat ik het liever niet laat voorbijgaan :)

Het idee begon met uitbreiding van mijn eigen portfolio, dus ik heb hier een paar voorbeelden gezet van wat de bedoeling zou kunnen zijn van voorbije shoots die ik al heb gedaan. Maar om het gezellig te maken kan ik evengoed met een groepje fotografen en modellen er een leuke dag van maken.

THEMA
De titel is denk ik duidelijk; kids & pets. ik zoek dus kinderen die een mooie band hebben met hun huisdier(en)

Afbeelding

hier is nog een pinterest bord met verdere inspiratie:
https://www.pinterest.com/virginieke/moadboard-kids-animal

DATUM:

13 november 2016
Ik beslis de avond ervoor indien het slecht weer wordt of we het verzetten, check dus zeker even het forum

Modellen:

Er kunnen 6 modellen mee doen, opgave betekent niet automatisch garantie op deelname. Doch is het belangrijk de datum in je agenda te reserveren indien je jezelf (of je kind) opgeeft.
Voor de dieren is het belangrijk dat het je eigen dieren zijn en vertrouwd zijn met aanraken/knuffelen met het kind. je blijft zelf verantwoordelijk.
Kind en dier komen netjes voor de dag en vermijd te felle kleuren of prints.

stuur me voor deelname een pb met volgende gegevens:

boktnaam:
echte naam:
naam model:
naam dier:
soort dier:
2 foto's:

indien je bent uitgekozen zal ook naar je telefoonnummer worden gevraagd, mocht je bvb later zijn of ik vind je niet ter plaatse. jullie krijgen ook mijn nummer

Op 31 oktober kies ik de modellen eruit en kies ik voor een gevarieerde groep

ik heb 2 locaties in mijn hoofd,
sint-annabos Antwerpen of militair domein Brasschaat, je kan je voorkeur geven bij aanmelding, maar hou er rekening mee dat dit eventueel ook de andere locatie kan worden.

op 31/10 wordt de locatie bekendgemaakt

Fotografen:

Er kunnen nog 5 fotografen mee doen, opgave betekent niet automatisch garantie op deelname. Doch is het belangrijk de datum in je agenda te reserveren indien je jezelf opgeeft.

Boktnaam:
Naam:
Fotografienaam:
Ervaring:
Website/Facebookpagina:

indien je bent uitgekozen zal ook naar je telefoonnummer worden gevraagd, mocht je bvb later zijn of ik vind je niet ter plaatse. jullie krijgen ook mijn nummer

op 31 oktober kies ik een groep fotografen eruit en kies ik zo voor een gevarieerde groep

PLANNING:

de planning zal er als volgt uit zien:
Afbeelding

indien niet genoeg aanmeldingen kan er altijd gekozen worden voor een halve dag.

Hou hier nog rekening mee:

- Fotografen geven géén gratis foto's/bestanden weg aan modellen.
- Per model worden er minimaal 4 en maximaal 10 foto's op webformaat geleverd voorzien van een logo.
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen tussen fotografen en bemiddel hier ook niet in.
- Wees op tijd aanwezig. Niets is zo vervelend als mensen die te laat komen.
- Houd de datum vrij, ook als je op de reservelijst staat!

De geselecteerde modellen en fotografen krijgen de informatie over het verzamelpunt, tijden, etc. allemaal via pb.

En nu hopen op toch nog wat aanmeldingen en mooi weer, om er een leuke dag van te maken :)

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 08:40

virginieh

Re: [P/H/M/O] Last-minute: 13-nov Antwerpen [BE]: kids & Pets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-16 21:41

fijn fosco dat je mee wil!

ik heb normaal gezien 2 aanmeldingen via facebook: een meisje met pony , en een broetje&zusje met keeshondje

virginieh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-16 22:29

Aanmelding fotografen:
Citaat:
1.
Mijzelf (VH Fotografie)

2.
Boktnaam: fosco
Naam: Lotte
Fotografienaam: foscofotografie
Ervaring: 6 jaar dierenfotografie
Website/Facebookpagina: http://www.facebook.com/foscofotografie

Aanmelding modellen:

Citaat:
1.
boktnaam: /
echte naam: Wendy
naam model: Diana & MAthias
naam dier: Mooch
soort dier: Dwerg Keeshondje
2 foto's:
http://oi67.tinypic.com/jztrwi.jpg
http://oi67.tinypic.com/2hpj788.jpg

2.
boktnaam: weet ik even niet meer
echte naam:Rachel Bonte
naam model: Naomi Bonte
naam dier: Myra (pony ) of Sabientje (kip)
soort dier: pony of kip
2 foto's:
http://oi63.tinypic.com/2aahrmr.jpg
http://oi65.tinypic.com/mh60jk.jpg
(nog geen foto van de kip)
---

xtinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:27

Ik wil me eventueel wel aanmelden als fotograaf maar ga nog afwachten voor de locatie :)

NadiaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 15:49

Super leuk ben echt fan van zulk soort foto's!
Ik wil me graag aanmelden als fotograaf.
Boktnaam: hagelkruis
Naam: Nadia
Fotografienaam: NM Pictures
Ervaring: 1/2 jaar
Website/Facebookpagina: binnenkort online

Maestro18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 12:51

virginieh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-16 22:26

Hallo allemaal ,
Ik ging normaal het topic vandaag afsluiten. Ik heb slechts 2 modelletjes, kennissen van mij , en dat is misschien wat weinig voor een meeting.
Bovendien heeft onlangs de mama van de kindjes met de hondjes laten weten dat ze pas in de namiddag rond 15u zou kunnen...
Aangezien 5 fotografen voor 1 model niet echt de moeite is, ga ik de meeting niet laten doorgaan. Last-minute was dan toch niet zo 'n goed idee voor een thema shoot :)
Volgende keer beter... dan zal ik het een paar maand op voorhand organiseren zodat we genoeg modellen bijeen vinden.

Maestro18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:01

virginieh schreef:
Hallo allemaal ,
Ik ging normaal het topic vandaag afsluiten. Ik heb slechts 2 modelletjes, kennissen van mij , en dat is misschien wat weinig voor een meeting.
Bovendien heeft onlangs de mama van de kindjes met de hondjes laten weten dat ze pas in de namiddag rond 15u zou kunnen...
Aangezien 5 fotografen voor 1 model niet echt de moeite is, ga ik de meeting niet laten doorgaan. Last-minute was dan toch niet zo 'n goed idee voor een thema shoot :)
Volgende keer beter... dan zal ik het een paar maand op voorhand organiseren zodat we genoeg modellen bijeen vinden.

Misschien als je het topic deelt op Facebook dat je nog modellen vindt. Of ook mensen zonder kindje toelaat dat we misschien wel een mooi aantal modellen hebben.

virginieh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-16 18:16

Maestro18 schreef:
Misschien als je het topic deelt op Facebook dat je nog modellen vindt. Of ook mensen zonder kindje toelaat dat we misschien wel een mooi aantal modellen hebben.

Dat had ik inderdaad al meteen gedaan, op verschillende Facebook groepen en mijn pagina. Vandaar die kennissen van mij die zich hadden aangemeld ,maar dat is niet voldoende voor een meeting , je moet rekening houden dat er altijd wel iemand last-minute kan wegvallen zowel bij modellen als fotografen

Ik organiseer het wel nog eens opnieuw met meer tijdsruimte tussen, zodat er tijd genoeg is om voldoende modellen te vinden ;) de vraag is enkel wanneer.