Samen Kerst en/of Oud&Nieuw vieren? provincie Groningen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Samen Kerst en/of Oud&Nieuw vieren? provincie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-16 15:58

Aangezien ik dit jaar nog geen plannen heb met kerst, oud & nieuw, bedacht ik me dat ik wel een meeting kan organiseren voor iedereen die alleen is met de feestdagen. Gezellig is immers beter dan alleen :)

Wat is het idee?
Ik stel mijn huis open voor maximaal 3 medebokkers. Ik woon in een klein maar gezellig huisje in oost-Groningen. Doordat ik een bedbank, een dik matras en 2 x 1 persoons-boxspring heb, is blijven slapen zelfs een optie, maar geen must. We kunnen overdag wat met mijn paarden doen (2-jarige en 7-jarige Tinkers die even verderop in de straat staan), maar iets anders in de omgeving is ook leuk, Duitsland is ook erg dichtbij. 's Avond's samen koken en eten en het gezellig maken.

Wanneer?
In principe maakt kerst of oud&nieuw mij niet zoveel uit, als we voor allebei een clubje krijgen is ook prima. Als ik kerstavond vrij ben zijn jullie dan ook al welkom. Echter ook kan het zijn dat ik tweede kerstdag moet werken, in dat geval moet iedereen die dag, voordat ik moet beginnen (op zijn vroegst 11 uur) de deur uit zijn. Het kan ook zijn dat ik vrij ben of een avonddienst heb. Eerste kerstdag en Oudjaarsdag ben ik sowieso vrij. Nieuwjaarsdag wederom kans dat ik moet werken, maar op zijn vroegst 11 uur dat jullie weg moeten.

Kosten
Vanzelfsprekend delen we de kosten door het aantal deelnemers.
Mochten mensen vast zitten aan een budget, kunnen we daar rekening mee houden.

Wie ben ik?
Ik ben Lotte, 24 jaar, in bezit van twee harige, gevlekte Tinkers die al mijn vrije tijd in beslag nemen. Ik werk in de fastfoodservice en volg hier ook een BBL opleiding bij. Behalve mijn Tinkers heb ik geen (huisdieren).

Vol je niet bezwaard om jezelf uit te nodigen :D