Ik heb erg weinig vrienden om mij heen en merk dat ik het mis om leuke dingen te ondernemen. Er is genoeg leuks om te doen, maar merk dat de drempel om alleen te gaan erg hoog is.
Groetjes Jody.
Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991*
Probeer tinder eens, heb er wel leuke mensen door ontmoet, maar bleek achteraf dat die vaak wel meer wilden. Of juist door dingen te doen, al is het alleen, ontmoet je mensen, maar vaak wel oppervlakkig. Ik mis zelf echt duurzame vriendschappen voor langere tijd.
Zelfde wel een beetje hier, ken genoeg mensen maar dat zijn meer "paarden" vriendinnen en niet echt mensen die je direct belt als je even wat kwijt wilt..
We wonen indd een eindje van elkaar af, dan ga je niet zo ff bij elkaar langs. Maar ben altijd wel in voor iets, dus afstand hoeft voor mij geen beperking te zijn. Heb een auto en drink geen alcohol, dus dan kom je al een heel eind
Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991*
Hemelsbreed wonen wij niet heel ver van elkaar af. Ik heb even in je profiel gespiekt, als je het leuk vind kunnen we een keer afspreken om bijvoorbeeld een keer een rondje te skeeleren oid.
Ik lees dit topic nu pas, laatste bericht is alweer 2 weken geleden zie ik Maar in woon ook in de omgeving, lijkt me wel gezellig om meer mensen te leren kennen
Ik herken mezelf heel erg in wat jij zegt Ik woon wel erg ver van je vandaan en ben 12 jaar jonger. Zijn er nog mensen bij mij in de buurt?
"I myself have never been able to find out precisely what feminism is. I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat." - Rebecca West