Maar 1 verschil, het was nu een indoor meeting en supersookers indoor = een zeer boze gastvrouw dus not done

Dan ga je bedenken hoe dat op te lossen.... en leent daar een paar breinen bij (Chantalleke en Noortje) en komen tezamen tot de.... Silly String War!!
Attack!!!!
Plakt overal en nergens aan vast

Zo ook op Noortjes, Buitenzorgen en Chantallekes en..en.. nou, overal op dus

Binnen 3 minuten oorlog voeren met 3 man en ontzette toeschouwers langs de lijn vroeg iedereen zich evengoed nog af of de gastvrouw hier ook wel blij mee kon zijn....

Maar na een paar tellen toen ze van de schok bekomen was en ook zo'n spuitbus gevonden had en wraak had genomen (waarvan zeker weten nog een aantal foto's op het net tevoorschijn komen

Ik heb al van haar gehoord dat ze hierop uiteraard antwoorden wil de volgende meeting en ik ben dan ook erg blij dat die NIET bij mij is

Toen was het inmiddels 2.30u en wilden er een paar heel graag naar bed... Tutti en Kyra, de hondjes, waren het helemaal zat dat stelletje tuig!

Beneden sliep de kettingzaag ploeg (Cassi, Gwen, Noot en Chantal) en boven de rest.
Vanmorgen heerlijk rustig ontbeten en naar Mander geweest waar Esther even goed aan het werk was geweest en daar zijn wij (Chantal, Noot kapper en ik) om half 2 vandaan naar huis gegaan.
We hebben ontzettend gelachen, voel nog steeds de

Was om nog eens over te doen in AJP

(of voorlopig toch even niet ivm al die confetti?

[edit, paar tiepvuotjes]