Fotograaf: SHshots
Idee
Het idee van de fotomeeting is om paarden met een bijzonder uiterlijk in actie te gaan fotograferen.
De paarden moeten los in een paddock kunnen en een bijzonder uiterlijk hebben.
Er zullen ook portretfoto's gemaakt worden.
Wie o wie heeft er paaltjes en draad te leen!!
De locatie van de fotomeeting zal Dijkgatbos zijn. Er is hier voldoende plek om een grootte paddock uit te zetten.
Datum
De datum zullen wij samen plannen zodat iedereen een kans heeft om mee te gaan.
De datum zal gepland worden op een zaterdag of zondag in Oktober.
Het besluit of de meeting wel of niet doorgaat op de datum zal worden genomen door mij, en ik zal dit uiterlijk 1 dag van te voren doen. Het liefste 2 dagen van te voren zodat iedereen ruim op tijd weet of het doorgaat. Maar dit kan ik niet garanderen i.v.m. weersverwachtingen
Fotografen & modellen
De fotografen worden door mij uitgekozen, ik kijk naar verschillende stijlen en ervaring zodat iedereen een kans heeft om mee te gaan. De rest van de fotografen komt in volgorde van aanmelding op de reservelijst.
De modellen worden gekozen door de fotografen. Er wordt gestemd zodra de fotografen zijn uitgekozen!
Fotografen
Fotografen leveren binnen een maand minimaal 5 foto's toe.
Er zullen minimaal 5 en maximaal 10 fotografen aanwezig zijn!
Wil jij graag mee als fotograaf? Vul dan graag het lijstje in!
Bokt naam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website:
Modellen
De modellen dienen een bijzonder uiterlijk te hebben en respect naar de paddock
Er zullen 5 modellen meegaan!
Wil jij graag mee als model? Vul dan graag het lijstje in!
Bokt naam:
Naam:
Naam paard:
Ras paard:
Foto's:
Houd rekening met...
- Fotografen geven géén gratis foto's/bestanden weg aan modellen.
- Per model worden er minimaal 5 webformaat geleverd voorzien van een logo.
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen tussen fotografen en bemiddel hier ook niet in.
- Wees op tijd aanwezig. Niets is zo vervelend als mensen die te laat komen.
- Houd de datum vrij, ook als je op de reservelijst staat!
De geselecteerde modellen en fotografen krijgen de informatie over het verzamelpunt, tijden, etc. allemaal via pb of via een whatsappgroep. En allemaal ruim op tijd.
Als er nog vragen zijn of als je denkt dat ik iets vergeten ben kan je gerust een privé bericht sturen.