Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 14:26

lovelyfiefy schreef:
Leuk cleo! bij jou de spierpijn al minder?
Ik had vandaag me 2e bootcamp.
Stuk meer mensen vandaag, toch wel gezellig ook dan :)
Ik moet alleen andere schoenen.. ik blijk tennis schoenen te hebben
(ooit voor de sportschool aangeschaft in een sportwinkel, er is mij nooit verteld dat het tennis schoenen waren, ik heb ook gezegd waarvoor ik ze ging gebruiken.. dus baal een beetje dat ik nu dus met verkeerde schoenen loop .. al jaren dus )
Ik moet nu dus even op zoek naar hardloopschoenen omdat die blijkbaar beter dempen.


Ja is al over haha!

lovelyfiefy

Berichten: 5110
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 15:35

haha oke gelukkig maar :)

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 15:44

lovelyfiefy schreef:
haha oke gelukkig maar :)


Wel balen van je schoenen!

lovelyfiefy

Berichten: 5110
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 16:03

xxcleeoo schreef:
lovelyfiefy schreef:
haha oke gelukkig maar :)


Wel balen van je schoenen!


ja beetje stom dat mij dat toen al dus niet verteld is.
Ook niet in de sportschool zelf waar ik toen de tijd sportte..

Keell94

Berichten: 4056
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 22:43

goed bezig allemaal zeg met sporten!
Zit ik dan lui op de bank haha xD nee hoor krijg mijn beweging wel met mijn hondje.

Woensdag mijzelf even een cadeautje gedaan namelijk een nieuwe camera en lens :D
Canon 60D en Canon 75-300mm
Hard werken loont :D

lovelyfiefy

Berichten: 5110
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 22:49

Keell94 schreef:
goed bezig allemaal zeg met sporten!
Zit ik dan lui op de bank haha xD nee hoor krijg mijn beweging wel met mijn hondje.

Woensdag mijzelf even een cadeautje gedaan namelijk een nieuwe camera en lens :D
Canon 60D en Canon 75-300mm
Hard werken loont :D


Ik zag je lens inderdaad! lekker hoor.
Ik hoop ook binnenkort een andere lens aan te schaffen.
Maar moet nog even sparen :P

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 00:08

Nou ik heb spierpijn hoor!, ik ga even helpen met verhuizen _O- _O-
Vandaag getraind voor volgende week zondag. ging niet helemaal zoals ik het wilde xD daarna verkeerd van dr afgestapt waardoor k nu met last in mn kuit loop. maar dat gaat vanzelf wel weer over. woensdag weer les :)

lovelyfiefy

Berichten: 5110
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 06:25

Brittjuh97 schreef:
Nou ik heb spierpijn hoor!, ik ga even helpen met verhuizen _O- _O-
Vandaag getraind voor volgende week zondag. ging niet helemaal zoals ik het wilde xD daarna verkeerd van dr afgestapt waardoor k nu met last in mn kuit loop. maar dat gaat vanzelf wel weer over. woensdag weer les :)


haha o jeej.
Ja dat schiet ook niet op, die kuit zal wel snel over zijn, geloof dat dat iedereen wel eens gebeurd :P

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 16:31

lovelyfiefy schreef:
Brittjuh97 schreef:
Nou ik heb spierpijn hoor!, ik ga even helpen met verhuizen _O- _O-
Vandaag getraind voor volgende week zondag. ging niet helemaal zoals ik het wilde xD daarna verkeerd van dr afgestapt waardoor k nu met last in mn kuit loop. maar dat gaat vanzelf wel weer over. woensdag weer les :)


haha o jeej.
Ja dat schiet ook niet op, die kuit zal wel snel over zijn, geloof dat dat iedereen wel eens gebeurd :P


haha ja indd, t is al minder dan gister, maar nog niet helemaal top:(, vandaag komt Cleo weer fayah rijden, en morgen ook, dus ze krijgt deze week genoeg beweging, 1 a 2 dagen misschien niet :)

Flowery

Berichten: 2446
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 18:28

Ik ben trouwens nog altijd op huizenjacht :+ Vandaag een huisje gekeken in Stompetoren maar dat was niks, van de week hier in de buurt bij de mare nog een bezichtiging en binnenkort nog bij een ander huisje in Stompetoren. Wat een gedoe zeg, niemand kan zijn/haar huisje niet netjes achterlaten. Ik zoek gewoon een huisje waar je niet veel aan hoeft te doen, maar dat is schijnbaar teveel gevraagd :=

lovelyfiefy

Berichten: 5110
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 18:42

Flowery schreef:
Ik ben trouwens nog altijd op huizenjacht :+ Vandaag een huisje gekeken in Stompetoren maar dat was niks, van de week hier in de buurt bij de mare nog een bezichtiging en binnenkort nog bij een ander huisje in Stompetoren. Wat een gedoe zeg, niemand kan zijn/haar huisje niet netjes achterlaten. Ik zoek gewoon een huisje waar je niet veel aan hoeft te doen, maar dat is schijnbaar teveel gevraagd :=


haha ja dat is lastig.
Zeker als het om een huurwoning gaat, want als je die kaal krijgt, leveren de meeste die ook weer kaal terug op.
Of jij moet dingen over kopen, sommige mensen doen dat wel namelijk.
Maar je bent wel lekker huisjes aan het kijken dus !

Flowery

Berichten: 2446
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 18:51

lovelyfiefy schreef:
Flowery schreef:
Ik ben trouwens nog altijd op huizenjacht :+ Vandaag een huisje gekeken in Stompetoren maar dat was niks, van de week hier in de buurt bij de mare nog een bezichtiging en binnenkort nog bij een ander huisje in Stompetoren. Wat een gedoe zeg, niemand kan zijn/haar huisje niet netjes achterlaten. Ik zoek gewoon een huisje waar je niet veel aan hoeft te doen, maar dat is schijnbaar teveel gevraagd :=


haha ja dat is lastig.
Zeker als het om een huurwoning gaat, want als je die kaal krijgt, leveren de meeste die ook weer kaal terug op.
Of jij moet dingen over kopen, sommige mensen doen dat wel namelijk.
Maar je bent wel lekker huisjes aan het kijken dus !

Haha ja, kaal is prima maar dan wel graag met behang wat er netjes opzit en waar je je geen hele trappen hoeft te renoveren :P Maar ik zoek gewoon nog even verder, ooit moet er iets tussen zitten denk ik dan maar _O-

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 19:40

Ik ben heel sportief op de fiets naar Britt gegaan, lekker gereden!

Huisjes zoeken lijkt mij Idd heel moeilijk.. Veel succes er mee!

Keell94

Berichten: 4056
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 22:50

Flowery schreef:
Ik ben trouwens nog altijd op huizenjacht :+ Vandaag een huisje gekeken in Stompetoren maar dat was niks, van de week hier in de buurt bij de mare nog een bezichtiging en binnenkort nog bij een ander huisje in Stompetoren. Wat een gedoe zeg, niemand kan zijn/haar huisje niet netjes achterlaten. Ik zoek gewoon een huisje waar je niet veel aan hoeft te doen, maar dat is schijnbaar teveel gevraagd :=


Wij hebben ook in de mare gekeken maar vonden het heel onlogisch ingedeeld. Scheelt ook waar in de mare je zit. En ik snap wat je bedoeld echt verschrikkelijk. Wij hebben in castricum bij een appartement gekeken de gaten zaten in de muren. Keuken kastjes hingen Schots en scheef en alle verf bladerde eraf.

Keell94

Berichten: 4056
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 22:52

lovelyfiefy schreef:
Keell94 schreef:
goed bezig allemaal zeg met sporten!
Zit ik dan lui op de bank haha xD nee hoor krijg mijn beweging wel met mijn hondje.

Woensdag mijzelf even een cadeautje gedaan namelijk een nieuwe camera en lens :D
Canon 60D en Canon 75-300mm
Hard werken loont :D


Ik zag je lens inderdaad! lekker hoor.
Ik hoop ook binnenkort een andere lens aan te schaffen.
Maar moet nog even sparen :P


Ik ging voor de Body en kreeg de lens erbij dus dat scheelt haha. 2 lenzen zelfs :p ook nog de kitlens.
Laat ik die nou net aan mijn vader hebben meegegeven met mijn oude Body. Haha

Flowery

Berichten: 2446
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 22:55

Keell94 schreef:
Flowery schreef:
Ik ben trouwens nog altijd op huizenjacht :+ Vandaag een huisje gekeken in Stompetoren maar dat was niks, van de week hier in de buurt bij de mare nog een bezichtiging en binnenkort nog bij een ander huisje in Stompetoren. Wat een gedoe zeg, niemand kan zijn/haar huisje niet netjes achterlaten. Ik zoek gewoon een huisje waar je niet veel aan hoeft te doen, maar dat is schijnbaar teveel gevraagd :=


Wij hebben ook in de mare gekeken maar vonden het heel onlogisch ingedeeld. Scheelt ook waar in de mare je zit. En ik snap wat je bedoeld echt verschrikkelijk. Wij hebben in castricum bij een appartement gekeken de gaten zaten in de muren. Keuken kastjes hingen Schots en scheef en alle verf bladerde eraf.

Ik woon nu ook vlak bij de mare zonder aparte slaapkamer en geen balkon of iets. Dus ik ga dit weekend kijken bij een appartement met slaapkamer en balkon, hier 500m vandaan geloof ik :P Dus ik hoop enorm dat dat iets is. Waar ik vandaag was zat er zelfs nog een gaskachel in ipv gewoon een CV >;)

0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 09:57

Er is een huis hier in de straat te koop. Wordt je m'n buurvrouw :P

Flowery

Berichten: 2446
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 10:11

Paulina schreef:
Er is een huis hier in de straat te koop. Wordt je m'n buurvrouw :P

Kopen zit er helaas niet in. Was wel geinig geweest :P Maar ik zoek nu een sociale huurwoning! :)

0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 12:31

Flowery schreef:
Paulina schreef:
Er is een huis hier in de straat te koop. Wordt je m'n buurvrouw :P

Kopen zit er helaas niet in. Was wel geinig geweest :P Maar ik zoek nu een sociale huurwoning! :)

Sabrina wilde ook al niet :n
Flauw hoor :P

lovelyfiefy

Berichten: 5110
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 12:33

Paulina schreef:
Flowery schreef:
Er is een huis hier in de straat te koop. Wordt je m'n buurvrouw :P

Kopen zit er helaas niet in. Was wel geinig geweest :P Maar ik zoek nu een sociale huurwoning! :)

Sabrina wilde ook al niet :n
Flauw hoor :P


Haha ja want ik heb ook zo veel geld om te kopen :P

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 19:13

Sabrina: Wat klote van je schoenen. Lekker dat ze dat dan ook niet even zeggen..
Flowery: Wat rot dat je steeds geen huisje kan vinden! Hoop dat het dit weekend wel wat word!
Britt: wat onwijs fijn dat je Cleo nu hebt! Lijkt me erg prettig :D.

Hier zijn we begonnen met het 'zoveel mogelijk proberen te rijden' plan want wij gaan 5 maart starten! De afgelopen dagen waren mijn bijrijders er en lukte het mijzelf niet(want 2x is wel een beeetje overdreven :p) maar morgen ga ik rijden :D

lovelyfiefy

Berichten: 5110
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 19:32

ja, ik begreep weer van een vriend van mij dat schoenen niet echt uit maken.
Dus ga het straks even vragen, heb ik weer van een ander les.
Wat die er van vind.

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 19:50

Sabrina gelukkig maar!!

lovelyfiefy

Berichten: 5110
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 20:23

Bommer! me bootcamp gaat niet door, te weinig mensen :(

Keell94

Berichten: 4056
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 19:56

Flowery schreef:
Keell94 schreef:

Wij hebben ook in de mare gekeken maar vonden het heel onlogisch ingedeeld. Scheelt ook waar in de mare je zit. En ik snap wat je bedoeld echt verschrikkelijk. Wij hebben in castricum bij een appartement gekeken de gaten zaten in de muren. Keuken kastjes hingen Schots en scheef en alle verf bladerde eraf.

Ik woon nu ook vlak bij de mare zonder aparte slaapkamer en geen balkon of iets. Dus ik ga dit weekend kijken bij een appartement met slaapkamer en balkon, hier 500m vandaan geloof ik :P Dus ik hoop enorm dat dat iets is. Waar ik vandaag was zat er zelfs nog een gaskachel in ipv gewoon een CV >;)



Die waar wij keken had wel een aparte slaapkamer best ruim zelfs maar het balkon kon 1 stoel op was het vol haha :P en woonkamer best klein, voor alleen prima maar wij zijn met zijn 2en en een grote hond dus was voor ons helaas geen optie, woon nu in een chalet met tuin en aparte slaapkamer voor hetzelfde geld alleen dan particulier. Past alleen geen eettafel in want die plek neemt de hondenbench in beslag haha :P scheelt dat wij altijd al op de bank aten dus echt missen doen we hem niet.

Maar als je idd van geen aparte slaapkamer en geen balkon gaat dan zal het vast een hele verbetering zijn :) wij hebben gekeken toen schuin tegenover de bartsmit op 2 hoog