Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:00

Sabrina ik vind het super dat je dit ook in de datumprikker zelf hebt gegooid want anders had ik het nooit geweten :p. Ik zie wel mn mail voorbij komen namelijk maar bokt natuurlijk niet.

22 september is prima voor mij.

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 13:36

OneAndOnlyx schreef:
Sabrina ik vind het super dat je dit ook in de datumprikker zelf hebt gegooid want anders had ik het nooit geweten :p. Ik zie wel mn mail voorbij komen namelijk maar bokt natuurlijk niet.

22 september is prima voor mij.


haha oke top!

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 21:21

Aangezien ik helemaal niemand meer gehoord heb over morgen avond.
gaat het niet door.
Als mensen nog interesse hebben in een avond waarbij men wel echt komt hoor ik het graag.
Maar ik heb niet het idee dat niet iedereen er evenveel zin in heeft :(

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 21:37

lovelyfiefy schreef:
Aangezien ik helemaal niemand meer gehoord heb over morgen avond.
gaat het niet door.
Als mensen nog interesse hebben in een avond waarbij men wel echt komt hoor ik het graag.
Maar ik heb niet het idee dat niet iedereen er evenveel zin in heeft :(


Hey!

Ik heb een nieuwe baan, mijn oude nog niet opgezegd dus ik werk 40 a 50 uur in de week, ik had het wel gewild maar op dit moment is het teveel! Daarom heb ik ook niet gereageerd.. excuses

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 10:00

lovelyfiefy schreef:
Aangezien ik helemaal niemand meer gehoord heb over morgen avond.
gaat het niet door.
Als mensen nog interesse hebben in een avond waarbij men wel echt komt hoor ik het graag.
Maar ik heb niet het idee dat niet iedereen er evenveel zin in heeft :(


Ik had het idee dat het de 28ste was :p. Maar toen keek ik voor de zekerheid, en zag ik dat het vandaag al is. Ik heb de griep, dus ik wil niemand aansteken.. ;( . Ik sta wel echt open voor een avondje!

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:32

ik heb het echt gewoon onwijs druk gehad, september is voor mij een rot maand want mijn halve familie is in die maand jarig incl mijzelf dus elke vrije dag/avond die ik heb zit in bijna op een verjaardag :P

vind een avondje nog steeds een erg leuk en goed idee :)

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 18:34

whoops :\ was t helemaal vergeten! ook ik ben bezig met een nieuwe baan waardoor ik nu op mn oude nog best veel moet regelen en soms extra werk. :( Sorryy!!!!

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:48

Hallo allemaal!

wat is het stil geworden hier :O
hoe is t met jullie allemaal ?

Ik heb vandaag officieel mn startpas stop gezet |( |( vanwege mn arm heb ik besloten om alles n stap terug te doen.

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:27

In tegenstelling tot Britt heb ik gister juist een startpas aangevraagd met Britt haar pony! Het trainen gaat erg goed! 12 november ons B debuut

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:16

hier wel goed hoor. beetje druk haha :P
2 dagen ziek geweest helaas en veel aankomende indoor selectie wedstrijden voor jumping amsterdam dus druk met werk :)

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:21

xxcleeoo schreef:
In tegenstelling tot Britt heb ik gister juist een startpas aangevraagd met Britt haar pony! Het trainen gaat erg goed! 12 november ons B debuut


ah super leuk en heel veel succes!

ik mis het ook wel hoor een bijrijdpaardje, rijd soms wel op de paarden van me werk maar is toch anders dan dat je doelgericht echt ergens naartoe traint zoals wedstrijden.
Heb ook een heel wedstrijd tenue (sommige dingen nog nieuw zelfs) in de kast liggen haha.
durf het niet weg te doen voor als wie weet .. haha
heb helaas nu gewoon echt geen tijd voor een bijrijdpaard en me vriend loopt al te zeuren soms haha (ondanks dat het nu gewoon mijn werk is 5 dagen per week) denk niet dat hij het op prijs stelt als ik naast die 5 dagen ook de andere 2 dagen nog bij paard ben :')

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 05:08

Wat jammer Britt dat je heb moeten stoppen!

maar super leuk dat Cleo met jou paard wel gaat en kan starten :)

keeley; 2 dagen ziek is niet veel trouwens.
Dus dat valt nog best mee. Fijn dat je er zo snel weer bovenop bent gekomen :)
Wat super tof dat jullie naar de jumping gaan! *\o/*

Ik ben zelf een thuisstudie begonnen sinds vorige week,
zit nu nog in me bedenktijd dus probeer wat te maken om te kijken of ik het leuk vind en snap
Blijft dat zo dan ga ik hem betalen en dan gaan we er voor :j

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 07:04

lovelyfiefy schreef:
Wat jammer Britt dat je heb moeten stoppen!

maar super leuk dat Cleo met jou paard wel gaat en kan starten :)

keeley; 2 dagen ziek is niet veel trouwens.
Dus dat valt nog best mee. Fijn dat je er zo snel weer bovenop bent gekomen :)
Wat super tof dat jullie naar de jumping gaan! *\o/*

Ik ben zelf een thuisstudie begonnen sinds vorige week,
zit nu nog in me bedenktijd dus probeer wat te maken om te kijken of ik het leuk vind en snap
Blijft dat zo dan ga ik hem betalen en dan gaan we er voor :j


Wat voor studie wil je doen?

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 12:29

Britt: Zeker stil! Hier volop bezig met stage! Een tijdje een bijrijdpaard gehad maar ik kreeg het gevoel dat mijn eigen paarden te weinig aandacht kregen en het waren zulke lange avonden bij dat paard.. Ik kreeg het benauwd qua tijd en dat vond ik gewoon zo naar ook tegenover mijn eigen paarden dat ik besloten heb ermee op te houden.

Wat ontzettend jammer dat je je startpas niet door kan zetten Britt! Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt een tijdje terug omdat mijn paard er natuurlijk uitligt dus ik kan je precies begrijpen..

Cleo: Wat leuk dat jij lekker met Britts paard kan starten!

Sabrina: Ik hoop dat dat wat voor je is!! Veel succes!

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 16:49

Cleo: Hihi ben benieuwd hoe het gaat! hoop dat ik vrij ben, weet nog steeds mn rooster van mn nieuwe werk niet :(

Keeley: Ah 2 dagen ziek zijn is idd niet fijn!. wel gaaf voor die selecties voor jumping Amsterdam! wat doe je dan allemaal eigenlijk ? Ja ik snap wel dat na 5 dagen werk het moeilijk is om er nog een bijrijpaard naast te hebben. ik werk soms 6/7 dagen in de week en dan vind ik het al lastig om tijd te vinden. gelukkig heb ik Cleo die Fay op niveau houd! haha ik heb ook nog 2 wedstrijd setjes :o en ga ze ook zeker niet weg doen! ben wel van plan om weer te gaan starten, maar weet gewoon dat dat het komende jaar er niet in zit :(

Sabrina: Ja ik baal ook als een stekker, en het is idd fijn dat Cleo met Fayah gaat starten :)
Oh leuk wat voor studie ben je gaan doen ?

Lisanne: Stage is idd erg belangrijk! eigenpaarden moeten altijd voor gaan natuurlijk!

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 17:54

Ik ben bezig sinds vorige week met HBO Belastingrecht via de LOI
gaat tot nu toe goed, ben met hoofdstuk 3 bezig.

Vooral het lezen van het Belasting Wetten boek is even wennen.
Het taalgebruik en de hoeveelheid informatie die je probeert op te slaan,
wat niet echt lukt :+
Sommige dingen onthou ik wel,
ik lees bewust eerst alles door, met de wetten erbij die genoemd worden
en als ik dan aan het einde ben ga ik pas de vragen maken die er bij horen.
Dan lees ik een groot deel namelijk nog een keer en je gaat dingen opschrijven.
Dus dan onthou ik al weer een heel stuk meer :j

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 19:51

Keeley(helemaal over het hoofd gezien bij mijn eerste bericht, sorry) : Jammer dat het niet lukt om een bijrijdpaardje erbij te hebben maar je moet maar zo denken, je kan helaas niet alles hebben. Ik snap jouw vriend, en 7 dagen volop bezig met paardjes zou ik zelf ook niet helemaal waarderen als ik eerlijk ben(maarja dat ben ik). Ik ben er wel mee bezig 7 dagen maar ik hou ook tijd voor mezelf en dat vind ik zelf erg belangrijk.
Britt: Zeker! En dat 36 uur, dan daarnaast nog 1x per week paardrijden op de manege en dan de eigen knolletjes nog is echt wel zat.
Sabrina: Oh wat leuk! Dat krijg ik volgend of dit jaar ook bij mijn opleiding! Ik doe Juridische Dienstverlening MBO-niveau.

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 20:14

Jeetje iedereen drukke levens hier! Ik ben Britt en haar zus heel dankbaar dat ze mij de kans geven, ben benieuwd hoe het uit gaat pakken, dus wordt vervolgt

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:03

OneAndOnlyx: snap mijn vriend ook zeker, doordat het mijn werk is ben ik 5 dagen per week 8 uur op een dag aan het werk met paarden. als je ene gewone baan hebt en minder werkt en daarrnaast een bijrijdpaardje hebt voor 2 a 3 dagen per week dan is het anders (dat had ik eerst en was prima, hij ging soms zelfs mee) dan was ik 2 a 3 uurtjes weg ongeveer en geen 8 (naja 9 zelfs want is ook een half uur rijden en meestal loopt het met paarden altijd uit) vind 7 dagen pw dan ook wel erg veel, even geen paarden is dan ook wel lekker haha, idd je eigen dingen nog kunnen doen.

sabrina: jeetje zeg, wat een studie. Ik ben niet zo geleerd haha, verder dan MBO 3 nooit gekomen xD ben niet zo goed in dingen onthouden haha. succes! :)

Brittjuh97: nee ziek zijn is nooit fijn, me baas vond het wel veel 2 dagen alleen (en ook nog lessen en 5 paarden rijden) ze was ook blij dat ik er donderdag weer was zodat ze haar vrije dag gewoon nog had haha.

Wat ik daar doe? uhm op stal vooral mesten, soms rijden, longeren, spullen klaar zetten, terrein onderhoud, voeren, poetsen/wassen etc, paarden klaarzetten en na verzorgen, paarden binnen en buiten zetten, dekens wisselen en nog wel meer klusjes haha.
Op wedstrijd ga ik mee als groom, ik zorg dat mijn baas optijd op de paarden zit, zet ze dus klaar en zadel ze op en af, uitstappen, afsponsen, schoonmaken, helpen met inspringen, soms ook warm stappen (zit zij nog op haar eerste paard en met de 2e stap ik dan alvast zodat ze erna meteen kan wisselen) gaat allemaal heel strak op tijd, paarden zijn nogal gevoelig dus als ze niet goed hebben kunnen inspringen of de ring hebben kunnen zien zijn ze vaak wat terughoudener, helemaal nu we van het outdoor weer naar het indoor gaan is dat wel even omschakelen voor ze. Is best hard werken zo'n dag ondanks dat je zelf niet eens rijd haha, vind het ook altijd wel gezellig samen op de vrachtwagen weg :P

Jumping is nog geen zekerheid helaas.
Je hebt nu eerst een aantal selectie wedstrijden, als je bij de eerste 3 zit krijg je pas een startpas voor Jumping Amsterdam in je categorie (paarden van me werk springen M en Z, 1 springt L maar dat is een watje haha, vind veel eng dus weet niet of ze die ook opgeeft voor de selectie)
tot nu toe zat ze er elk jaar bij met zowieso 1 paard op vorig jaar na (toen had ze haar pols gebroken dus wordt springen wel erg lastig :P)

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 16:03

Keeley; haha dankje :P
maar ik doe al jaren me belasting zelf en heb het altijd al interessant gevonden waarom
de 1 iets wel mag en de ander iets niet zou mogen (terugvragen bijv)
Dus ja waarom er dan niet nog meer over leren zodat ik dat ook weet :+
Ik onthou ook veel beter door dingen toe te passen, dus dat wordt pas door middel van praktijk.
Ik wil ook wel (vrijwiliig) een stageplek gaan zoeken als ik wat verder in de stof zit.

.. Bale dat die jumping nog een selectie heeft eerst.
Daar zit ik dan weer helemaal niet in :P in die regeltjes.
Haha ja met een gebroken pols is dat inderdaad niet handig, maar wel tof met het idee dat
er eigenlijk altijd 1 paard bij zit

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 16:32

lovelyfiefy schreef:
Keeley; haha dankje :P
maar ik doe al jaren me belasting zelf en heb het altijd al interessant gevonden waarom
de 1 iets wel mag en de ander iets niet zou mogen (terugvragen bijv)
Dus ja waarom er dan niet nog meer over leren zodat ik dat ook weet :+
Ik onthou ook veel beter door dingen toe te passen, dus dat wordt pas door middel van praktijk.
Ik wil ook wel (vrijwiliig) een stageplek gaan zoeken als ik wat verder in de stof zit.

.. Bale dat die jumping nog een selectie heeft eerst.
Daar zit ik dan weer helemaal niet in :P in die regeltjes.
Haha ja met een gebroken pols is dat inderdaad niet handig, maar wel tof met het idee dat
er eigenlijk altijd 1 paard bij zit


doe je goed :) als je iets interessant vind is het ook makkelijker de stof te onthouden, ik doe mijn aangifte ook zelf maar snap er verder weinig van haha.

Ja naja snap het wel want wie wilt er nou niet op Jumping in de RAI rijden als wedstrijdruiter :P
ze kunnen moeilijk iedereen laten mee doen want doen mensen mij vanuit het hele land.
alleen de beste mogen dus deelnemen.
Bij de paarden op me werk hangt het heel erg van hun stemming af, ze kunnen het allemaal maar zijn erg prikkelbaar en snel afgeleid waardoor ze soms wel eens weigeren of een balk laten vallen.
Zijn niet de meest makkelijke paarden haha.

ze zat nog te twijfelen om toch mee te doen want 4 dagen voor jumping zou haar gips eraf gaan maar je kracht ben je dan ook kwijt dus toch maar niet gedaan.
Hopen dat ze er dit jaar weer doorheen komt, lijkt me wel een hele gave ervaring om mee te mogen als groom die dag. Zowieso springt ze mee bij Indoor Beukers dit jaar vlak voor de kerst, dus als jullie niks te doen hebben dan wie weet tot dan haha

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 14:54

Sabrina: Oh dat is idd best interessant! ik ga per feb beginnen met verpleegkundige, dit ga ik dan werkend leren doen in de hoop dat ik wat meer tijd over heb voor fayah dan dat ik dat had toen ik verzorgende IG deed.

Keeley: Jeetje dat zijn best zware dagen lijkt me dan! vind er 2 soms al veel :P alles rondom jumping Amsterdam lijkt me dan wel echt een gave ervaring! als ze door de selectie komt kun je die weer in je zak steken zal ik dan maar zeggen :D

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 15:55

Britt: Kijk dat doe je ook goed!
Geen idee of je daardoor straks meer tijd heb, maar snap wel dat je dat opzich wel zou willen hebben :)
Denk alleen dat je tijdens de studie wel minder tijd zult hebben.
Maar dat is vaak zo als je een studie doet :P

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:50

lovelyfiefy schreef:
Britt: Kijk dat doe je ook goed!
Geen idee of je daardoor straks meer tijd heb, maar snap wel dat je dat opzich wel zou willen hebben :)
Denk alleen dat je tijdens de studie wel minder tijd zult hebben.
Maar dat is vaak zo als je een studie doet :P


Ik ga BBL doen, dat betekent dus 24 uur per week werken en 1 dag school.
voor november werk ik 3/4 dagen in de week. en begin in Feb pas met school.
Dus in november heb ik al meer tijd dan dat ik bij mijn huidige werkplek heb :P maar heb nu dan ook geen huiswerk etc.

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 20:15

Brittjuh97 schreef:
lovelyfiefy schreef:
Britt: Kijk dat doe je ook goed!
Geen idee of je daardoor straks meer tijd heb, maar snap wel dat je dat opzich wel zou willen hebben :)
Denk alleen dat je tijdens de studie wel minder tijd zult hebben.
Maar dat is vaak zo als je een studie doet :P


Ik ga BBL doen, dat betekent dus 24 uur per week werken en 1 dag school.
voor november werk ik 3/4 dagen in de week. en begin in Feb pas met school.
Dus in november heb ik al meer tijd dan dat ik bij mijn huidige werkplek heb :P maar heb nu dan ook geen huiswerk etc.


O kijk dat is wel echt super chill!
Dan heb je inderdaad veel meer tijd :D
Nou succes met de opleiding ! :)