Aangezien ik vaak alleen op pad ben met mijn paardje had ik het idee om eens een buitenrit te organiseren. Misschien dat er bokkers mee willen die dat gezellig vinden.
Aangezien dit de eerste keer is en ik geen idee heb of er animo voor is heb ik de plek en datum al vast gesteld. Ook omdat het op vrij korte termijn is.
De rit is dus op de Holterberg in jawel, Holten

Wat is de bedoeling?
- Max 6 paarden incl mijzelf.
- 15-20 km
- Start 13.00 te paard weg (zorg dus dat je opgezadeld klaar staat om 13.00)
- Startplek parkeerplaats Dagcamping holterberg. (aan de kant van holten)
Je paard
Je paard moet braaf zijn buiten en goed verkeersmak. Ik wil geen gezeur met drukke/jonge/nooitbuitengeweest paarden hebben. Hij hoeft natuurlijk geen mak lammetje te zijn maar ik wil geen oncontroleerbare galopjes e.d. hebben. Ook omdat je veel naast fietspaden rijdt is dat gewoon niet veilig.
Ook bestaan de meeste paden uit kiezel/zand. Let er dus op dat je paard of op ijzers staat, of je zeker weet dat je paard het gewend is en niet gaat kreupelen op de steentjes.
Ten derde rijdt je op een berg, we gaan dus ook klimmen en dalen. We passen het tempo daarop aan maar houd dus ook daar rekening mee. Oefen desnoods thuis al met heuvels rijden indien dat mogelijk is.
Als laatste, we zitten vol in het beesten seizoen dus neem vliegenspray/deken of wat je gebruikt mee. Je wordt zeker weten lek gestoken zonder dat

Heb je interesse? Geeft je op via onderstaande lijstje, de eerste zes gaan mee de rest kan reserve staan voor eventuele afvallers. Deelname is op volgorde opgave.
Invullijstje:
- Koekeroekus/Bertina - Pino
-
-
-
-
-
Reserve:
-
-
Lees voor opgave de OP goed door!
Tot dan!