naar aanleiding van een vorige muziekmeeting die zeer geslaagd was, wil ik graag een nieuwe meeting organiseren voor iedereen die het leuk vindt om samen muziek te maken! Ik wil een oefenruimte gaan huren bij dBstudios naast station Utrecht Zuilen. Ik werk bij het podium in dB's en repeteer er ook met mijn bandje. Instrumenten (gitaar, basgitaar, keyboard) kunnen gehuurd worden bij dB's. Backline (versterkers, zanginstalatie, drumstel) is aanwezig. De kosten van de ruimte zijn €44,-, dit bedrag zal gedeeld worden door alle aanwezige bokkers. De vorige keer waren we met 8 personen, en ik verwacht nu ook een leuke opkomst, dus de kosten per persoon zullen niet zo hoog worden. Wanneer we met een klein groepje zijn is het ook mogelijk om een goedkopere kleinere ruimte te huren.
Wie zouden het leuk vinden om lekker samen muziek te gaan maken? Het maakt niet uit of je pas net een instrument bespeelt (of zingt) of al erg ervaren bent. Het gaat erom om gewoon lekker een paar uurtjes samen muziek te maken, plezier te hebben en ervaring op te doen! Zelf ben ik ook geen heel goede muzikant, maar samen muziek maken vindt ik erg leuk!
Zelf speel ik drums, maar ook drummers/drumsters mogen zich aanmelden! Dan kunnen we tussendoor afwisselen. Mijn idee is om bij je aanmelding je instrument, en een nummer door te geven die je graag zou willen spelen. Dan kunnen we deze nummers 'instuderen' (tussen haakjes, want heel nauwkeurig kennen is niet nodig) en deze lekker samen spelen zodat iedereen sowieso een nummer kan doen die hij/zij leuk vindt! Nogmaals, het gaat om het plezier, nummers hoeven niet tot in de puntjes ingestudeerd te worden, maar soms is het fijn om een richtlijn te hebben

Iedereen die mee zou willen spelen (of een poging tot zou willen doen) is van harte welkom om zich aan te melden!
Ik heb nog geen datum, maar ergens deze week al zou ik erg leuk vinden! Mijn bandje ligt nu even stil vanwege de zomervakantie en ik verlang er naar om weer lekker samen met andere mensen herrie te produceren!