Haflinger strandrit!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 16:25

Monster is waar Ilkkah woont (klik op Monster onder haar naam en je ziet het) Het ligt tussen Hoek v Holland en Den Haag

Sting

Berichten: 12866
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 20:06

DAt is nog steeds ver weg Boos!

Eefjuhh
Berichten: 3
Geregistreerd: 07-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:47

hey ik wil graag mee ( als het kan) maar moet ff kijken of iemand mij kan brengen met trailer( woon in noordwijk)

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:06

Ik weet niet of het meer doorgaat, maar ik heb nog steeds geen trailer kunnen regelen die 2-paards is zodat Sting en ik samen kunnen gaan Scheve mond

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:30

zullen we het anders uitstellen? ik kan waarschijnlijk ook geen vrij meer krijgen van m'n werk.
dan kunnen we het beter een x in het najaar doen zodat iedereen zich echt kan voorbereiden.

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:53

Nou.. ik heb mn vader al zo ver gekregen dat ie rijdt dus ik ga in elk geval wel Lachen Desnoods alleen Knipoog

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:39

wat komt jou beter uit? zaterdag of zondag?

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:33

EstherSi schreef:
zullen we het anders uitstellen? ik kan waarschijnlijk ook geen vrij meer krijgen van m'n werk.
dan kunnen we het beter een x in het najaar doen zodat iedereen zich echt kan voorbereiden.

Ja! Dan kan ik ook mee
Ben wel blij dat ik het heb afgezegd voor deze tijd van het jaar. Lady is nu al bekaf als ze 2 rondjes in de bak heeft gegalopperd, dus een strandrit had ze echt niet meer gered
Maar als we het aan het eind van het jaar nog een keer proberen te organiseren dan ga ik zeker mee, tegen die tijd is het veulen waarschijnlijk ook al afgespeend dus kan ik gewoon mee Haha!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 21:43

Kunnen toch zowel nu als in het najaar doen Lachen Ik zit er niet mee om in het najaar nog eens naar het strand te moeten hoor Schijnheilig

Mij komt zaterdag het best uit aangezien Buitenzorg bij mij wilde komen logeren met Mander (als ze dat nog wil tenminste Knipoog) en dan heb ik zondag alle tijd om dr weer de deur uit te zetten Haha!

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:09

dagami schreef:
Kunnen toch zowel nu als in het najaar doen Lachen Ik zit er niet mee om in het najaar nog eens naar het strand te moeten hoor Schijnheilig

Mij komt zaterdag het best uit aangezien Buitenzorg bij mij wilde komen logeren met Mander (als ze dat nog wil tenminste Knipoog) en dan heb ik zondag alle tijd om dr weer de deur uit te zetten Haha!


ow dat is wel jammer, want als buitenzorg niet komt, zou je dan eventueel zondag kunnen? dan kan ik zeker omdat ik geen vrij van mijn werk hoef te nemen! (heb namelijk de afgelopen 2 weken ook al vrij gehad, en met een 3e keer deze maand zullen ze toch niet blij zijn )
en hoe laat zou jij anders in egmond kunnen zijn?

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:16

Ja zondag kan wat mij betreft in principe ook, zal strx Buitenzorg even PBen Lachen

Ik zou rond 11 uur in Egmond aan Zee kunnen zijn Lachen Moeten we alleen nog even een precies t afspreekpunt bepalen...... Ik ben daar nog nooit geweest dus ik zou niet weten waar we precies moeten afspreken Haha!

Sting

Berichten: 12866
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 12:09

Oei, dat word dan vroeg voor ons Knipoog
Ik hoop dat we nog een trailer kunnen regelen, anders kunnen we helemaal niet komen!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 13:19

Haha later kan ook wel wat mij betreft hoor *LOL* Maar vroeger dan 11 uur gaat iig niet lukken Tong uitsteken

Buitenzorg komt waarschijnlijk niet mee Verdrietig Dus het maakt mij niet uit of we zaterdag of zondag gaan Lachen

Ik hoop dat het jullie (sting/siesti) nog gaat lukken om een trailer te vinden!! Zou erg jammer zijn als jullie niet mee kunnen Scheve mond

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 13:09

dus als ik het nu allemaal eventjes op een rijtje zet,
komt het de meeste mensen op zondag dus het beste uit!
de mensen die nog mee willen/gaan, zijn
* dagami
* ebbeltje
* sting
* siësti
* esthersi

zullen we het dan op zondag doen? dat komt het beste uit!

sting/siësti als jullie mij nog eventjes willen pb'en hoe het met de trailer gaat, zou dat heel mooi zijn Lachen

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 13:33

Ik denk niet dat ik op zondag kan Scheve mond
Dan word het voor mij een andere keer...
Want heb dan denk ik een wedstrijd maar zal deze week even informeren of dat daadwerkelijk ook zo is...

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 01:09

Hey wat leuk een strandrit bij ons op het strand OK dan!
Op manege Groot staat een haflinger genaamd Sanne,leuk beestje en 2 fjordjes geloof ik!
Jammer dat het alleen voor fjorden/haflingers is anders had ik zeker mee gegaan en mijnmullino en toeties hier op bokt ook!
(Syl lijkt ietsje op een haffie hahahha mag ik ook mee hihi)
Er wonen hier in de straat mensen die ik een beetje ken en die hebben 5 haflingers,heb zelf ook een keer op een haf van hun gereden misschien tegen betaling dat je ze kunt huren voor een rit!
Als het echt doorgaat wil ik wel bij ze informeren hoor!

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 10:31

Aaahh ik wil ook mee!! Lachen Echt vet!
Maar ik heb jammer genoeg nog geen trailer.

Scheve mond

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 10:56

patrice schreef:
Hey wat leuk een strandrit bij ons op het strand OK dan!
Op manege Groot staat een haflinger genaamd Sanne,leuk beestje en 2 fjordjes geloof ik!
Jammer dat het alleen voor fjorden/haflingers is anders had ik zeker mee gegaan en mijnmullino en toeties hier op bokt ook!
(Syl lijkt ietsje op een haffie hahahha mag ik ook mee hihi)
Er wonen hier in de straat mensen die ik een beetje ken en die hebben 5 haflingers,heb zelf ook een keer op een haf van hun gereden misschien tegen betaling dat je ze kunt huren voor een rit!
Als het echt doorgaat wil ik wel bij ze informeren hoor!


van mij mag je mee! aangezien het toch niet echt meer een haflinger strandrit wordt, dit gaan we verzetten naar een andere datum omdat het voor sting en siësti niet meer te regelen valt.
als jij eventjes wilt informeren voor die haflingers zou dat heel mooi zijn Lachen

Sting

Berichten: 12866
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 20:52

Dat word hem niet meer. Althans niet met Sting, hij heeft koliek gehad afgelopen zaterdag dus daar ga ik geen rit mee maken voorlopig. Ook hebben we nog geen trailer. Dus we zullen eht uit moeten stellen.

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 21:47

Sting schreef:
Dat word hem niet meer. Althans niet met Sting, hij heeft koliek gehad afgelopen zaterdag dus daar ga ik geen rit mee maken voorlopig. Ook hebben we nog geen trailer. Dus we zullen eht uit moeten stellen.


Jah we kunnen idd geen trailer meer regelen want ik kan nog steeds geen tweepaardstrailer vinden Scheve mond
Een andere keer dan maar Lachen

En nog beterschap met je paardje Ach gut

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 21:52

siesti, je hebt nu toch geen tweepaardstrailer meer nodig aangezien Sting Sting toch niet mee wil nemen na zn koliekaanval? Lachen


Sting, geef Sting trouwens een knuffel van me Scheve mond (jeetje al die dubbele stings in 1 zin Scheve mond Haha!)

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:08

dagami schreef:
siesti, je hebt nu toch geen tweepaardstrailer meer nodig aangezien Sting Sting toch niet mee wil nemen na zn koliekaanval? Lachen


Jah dat klopt ook wel Lachen
Maar ik huur meestal een 1,5 paardstrailer bij een bedrijf maar daar moet je toch wel enige tijd van tevoren (2 week ofzo) reserveren. Dus weet bijna zeker dat ik hem nu al niet meer kan huren aangezien hij in het weekend het meest word verhuurd Scheve mond

Maar als er een volgende strandrit word georganiseerd wil ik zeker weten zozio mee

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 23:27

het is dus iets anders gelopen Knipoog
maar dagami en ik vertrekken morgen richting strand Lachen
verslag komt *LOL*

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 01:06

Vandaag was het super lekker weer, ik hoop dat het morgen nog steeds zo is voor jullie Lachen
Veel plezier alvast!!

Sting

Berichten: 12866
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 20:43

En En En .... Haha!:D:D