[FM] [P]FM bohemian/western-stijl, gouden uur, Oenkerk in juli
Ik zou graag eind juli/begin agustus een fotomeeting houden met paarden rond het gouden uur. In het weekend of door de week maakt voor mij niet zoveel uit. Ik heb dan namelijk vakantie. Voor anderen: het is in de avond, dus dat heeft z'n voordelen!
Data:
29, 30 of 31 juli
12, 13 of 14 augustus
Bij aanmelding gelijk laten weten op welke data je beschikbaar bent (in de avond dus!).
Rond 20:00 uur is de zon waarschijnlijk het mooist. Het lijkt mij goed om een uur van te voren aanwezig te zijn, gezien het wennen van de paarden en de "finishing touches". Vanaf 19:30 kunnen er dan alvast wat foto's gemaakt worden en dan wordt het langzaamaan goud als het goed is..

19:00 uur - aanwezig zijn
19:30 uur - eerste foto's
20:00 uur - gouden uur
21:30 uur - iedereen weer naar huis!
Adres is Boskwei 27 voor de normale auto's en ertegenover voor de trailers.
Opzet:
Modellen:
Graag aanmelden in het topic.
Graag dit lijstje invullen in een eigen bericht:
- Boktnaam:
- Naam:
- Naam paard:
- Ras:
- Niveau/bijzonderheden
- Hoofd en standfoto, evt. rijfoto
- Outfit-idee (eventueel met voorbeeldfoto's) van/voor jullie beiden:
En dit lijstje quoten:
Citaat:
Modellen
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Fotografen:
Graag aanmelden in het topic. Selectie op basis van aanmelding en beschikbaarheid. Voorkeur gaat wel uit naar enkele ervaren fotografen, dus de selectie kan iets schuiven ten opzichte van de aanmeldingsvolgorde.
Foto's worden geleverd op klein formaat met logo. Aantal afhankelijk van de fotograaf. Mocht men het prettig vinden kunnen we een minimale en een maximale hoeveelheid onderling vaststellen. Nabestellen volgens tarieven van de fotograaf zelf.
Zullen we een termijn van 4 weken aanhouden voor het leveren van de foto's? Mocht het onverwachts langer duren, is het ook geen ramp, als je het even meldt.
Graag dit lijstje invullen in eigen bericht:
- Boktnaam:
- Naam & fotografienaam:
- Site/portfolio:
En dit lijstje quoten:
Citaat:
Fotografen
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Belangrijk: de paarden kunnen niet in een paddock of aan de longe in dit gebied.
Modellen: ik houd er van als er echt aandacht is besteed aan het uiterlijk van zowel de mensen als de paarden. Doe dus vooral moeite!

Voor de fotografen: Ik vind het ook belangrijk dat jullie een fijne dag hebben en zal mijn best doen om een goed schema te maken en bij te houden. Geef het aan als er wat is of als je graag wat meer tijd wilt nemen op een andere plaats.
Parkeren kan op verschillende locaties en het OV stopt bij de ingang van het bos.
Als laatste houd ik het 'recht' de meeting af te blazen bij (te) slecht weer.
Mocht iemand meer ideeën hebben, of mij willen helpen met de organisatie; dan is dat welkom!!

Inspiratie: