©middelste foto: Nefertari Amun
Een themameeting dus

Moodboard
Jaaaa! De shoot moet eigenlijk vier mythische legendes vastleggen. Vier zussen, vijanden of wat je dan ook maar kunt verzinnen. Diversiteit onder de vier modellen is belangrijk in karakter en/of in uiterlijk. Het moet een sprookje worden, maar met een duister randje.
https://nl.pinterest.com/lcj_94/mystery ... e-meeting/
Het pinterest bord

De Jonge Duinen te Beverwijk is een mooi stukje duinen met een fijne plas. Er kan dus met verschillende achtergronden gewerkt worden. Op verzoek kan ik wat foto's verzamelen. Deze foto's zijn daar in ieder geval gemaakt.
Datum & Tijd
De datum is zondag 28 augustus. Naar verwachtig zal er rond 14:00 bij mij thuis worden afgesproken. Ik woon relatief dicht bij de locatie en dan is er tijd voor MUAH e.d. Richting eind van de middag, begin van de avond zal de shoot plaatsvinden omdat dan het licht het mooiste is.
Fotografen
Met deze meeting zullen er in totaal 4 fotografen meegaan. Dit betekend dat er excl. ikzelf nog 3 andere fotografen mee zullen gaan. Let op! Je hoeft geen photoshop wonder te zijn, het is niet verplicht om er een heel werk in de nabewerking van te maken. Wel is het belangrijk de juiste sfeer vast te kunnen leggen natuurlijk. Aanmelden kan ENKEL via pb. Ik wil dan graag het volgende ontvangen:
Naam (bokt & RL):
Max. 3 voorbeeldfoto's (van modellen!!):
Extra's die je kunt meenemen:
Bij extra's kun je denken aan dingen als rooktabletten, maar ook bijvoorbeeld een oude schedel, mooie jurken of capes etc etc.
Modellen
Bij deze meeting zullen er in totaal 4 modellen meegaan. Het idee van het sprookje kan wat bijgesteld worden, maar op dit moment gaat de voorkeur uit naar 4 verschillende types welke allen hun eigen karakteristieken zullen hebben. In je aanmelding (ENKEL via pb) verwacht ik dan ook:
Naam (bokt & RL):
Ervaring (en enkele foto's):
Outfitmogelijkheden & extra's:
Eigen interpretatie:
Bij de eigen interpretatie gaat het dus over hoe jij jezelf zou willen voordoen op de meeting. Van ijskoningin tot mutant of rebel. Wees creatief! Het is belangrijk dat het bij je inlevingsvermogen past.
Overige: dieren
Extra dieren bij de shoot zouden het hele plaatje compleet kunnen maken. Aanmelden van honden, (kleine) huisdieren of reptielen en paarden kan dus ook via PB. Vergeet niet: de shoot draait om de modellen. De dieren dienen dus aan/op/rond de modellen zich goed te gedragen. Het gaat dan om een half uurtje, hooguit uur dat er met het dier gewerkt zal worden. Vermeld in je PB:
Naam (bokt & RL):
Wat voor dier(en):
Voorbeeld foto's:
NB. Een MUAH is natuurlijk ook zeer gewenst. Indien je zelf ervaring hebt, geef dit graag aan. Anders zal er gekeken moeten worden naar externe contacten. Houd er rekening mee dat er daar misschien voor betaald zal moeten worden.
Brand los!

Edit: zou het haast vergeten! Maar aanmelden kan tot 15 juli. Daarna zal er een selectie gemaakt worden van de fotografen. In overleg met de fotografen zal er dan een keuze gemaakt worden tussen de modellen.