Fotograaf: Nikki De Kerf
De titel is misschien een beetje gek, maar dit is een meeting voor paarden met veel behang (lange manen)
Waar?
Ik organiseer een fotomeeting in de duinen van Hargen aan Zee.
Je kan via de parkeerplaats zo de duinen in lopen, na 5 min lopen is er een open zandvlakte waar de meeting gehouden zal worden.
Lokatie : Duinen Hargen aan Zee
Datum : Wordt nog gekozen maar zal in de laatste week van Augustus zijn
De meeting is overdag en zal in 1 groep van 5 modellen en maximaal 10 fotografen plaatsvinden.
Modellen en fotografen
Ik wil met 5 modellen en 10 fotografen gaan werken (groepjes van 2)
De fotografen die mee mogen kies ik uit aan de hand van ervaring zodat ook de minder ervaren deelnemers een kans hebben om mee te mogen.
De modellen worden gekozen door de fotografen zelf!
Het zal gaan om portret foto's en foto's los (paddock of longeerlijn) rijfoto's zijn niet geschikt op deze locatie, mocht iedereen het toch graag willen zullen we teruglopen naar de trailers op de parkeerplaats om te zadelen voor rijfoto's op het strand (zorg dan ook dat je paard respect heeft voor een paddock of goed luisterd aan de longeerlijn)
Het mooist zal zijn om natuurlijke foto's te maken zonder tuig, dus mocht iemand draad en paaltjes hebben om een paddock op te zetten zou dat fijn zijn (heb ze zelf helaas niet ter beschikking)
De fotografen sturen na de meeting minimaal 5 foto's per model toe en hebben 1 maand de tijd om die toe te sturen. Aan evt. nabestellingen zitten kosten aan verbonden. Hoeveel deze kosten zullen zijn verschilt per fotograaf en ik ga daar dan ook niet in bemiddelen.
Aanmelden Fotografen:
Bokt naam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website:
Aanmelden Modellen:
Bokt naam:
Paard naam:
Ras paard:
Foto paard:
Als mensen met elkaar mee rijden laat dat dan even weten dan kan ik rekening mee houden met wie er mee mogen/kunnen!
Hoop op een gezellige fotodag !
Graag aanmelden door middel van het lijstje in te vullen in een nieuw bericht.
Ik houd in een quote alle fotografen en modellen bij.