[FM] [H/M/P] Beginnende fotografen? Omg. Utrecht, ZH, NH?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FM] [H/M/P] Beginnende fotografen? Omg. Utrecht, ZH, NH?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 20:53

Hoi!

Ik vroeg mij af of er animo is voor een meeting gericht op beginnende fotografen? Ik ben er namelijk 1 van. Sinds kort in het bezit van de Canon 1200D met een 18-55 mm lens en wil graag nog veel meer oefenen en uitproberen wat hij en ik allemaal kunnen! :)

Zijn er mensen die dit leuk lijken? En zo ja, iemand die met mij dit wilt mee organiseren? Heb zelf nog nooit aan een FM meegedaan namelijk.

Baileyi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:21

Dit lijkt mij heel erg leuk!
Ik durf me steeds niet aan te melden omdat ik bang ben te 'slecht' nog te zijn, maar ik denk dat een fotomeeting wel heel goed zou zijn voor mijn ervaring.
Ik fotografeer ongeveer een half jaar, met een Nikon D3300.
Ik denk alleen niet dat ik het ook aandurf een zelf te organiseren.
Maar als zo een meeting er komt meld ik me zeker aan :)

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:43

Mijn paard mag je altijd fotograferen! Staat in Obdam N-H. als je ideeën hebt mag je het altijd voorstellen!

Dit is Fayah, Ze is afstammeling van Don Carino Du Bois. is gekruist met een Wielkopolski daarom is ze wat forser gebouwd. Momenteel is ze wat aan de dikke kant omdat ze een maand stilgestaan heeft maar we zijn weer begonnen met trainen.

Afbeelding
Afbeelding

Dizzy505

Re: [FM] [H/M/P] Beginnende fotografen? Omg. Utrecht, ZH, NH?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 16:16

Dit vind ik zeker ook heel leuk! Ik zou ook graag willen fotograferen tijdens een meeting! Wil best helpen organiseren. Model staan vind ik ook heel leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 17:02

Ah wat leuk allemaal! Hopen op net wat meer reacties voor genoeg modellen en fotografen :D

wennie19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 16:53

Ik volg ook ff heb zelf ook de 1200D met 18-55mm en 55-250mm lens en ook eventueel een knappe merrie
Afbeelding
Afbeelding
En foto's die ik heb gemaakt
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En eventueel heb ik ook nog een jaarling hengst maar die kan alleen bij de opfok op de foto gezet worden

maartje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 17:41

Waar willen jullie het gaan houden? Ik fotografeer denk twee jaar, mis langer mis korter. Zou graag met een vriendin mee willen als fotograaf als het dichtbij genoeg is. Helpen met organiseren vindt ik geen probleem heb al vaker een meeting georganiseerd. Ben alleen wel 14 en vriendin ook, bezwaar tegen? :+ :)