Ik wil graag een fotomeeting organiseren met als thema Indianen! Zoals jullie in de Titel hebben kunnen lezen wil ik graag mensen, paarden en honden hierin betrekken. De nadruk wil ik echter leggen op foto’s van modellen, met paarden en honden als ‘accessoires’.

De meeting wil ik graag op korte termijn inplannen.
Voorkeursdatum is zondag 26 juni (einde middag/begin avond).
Bij slecht weer en/of weinig aanmeldingen wil ik hem verschuiven naar juli. Datum in overleg.
Ik wil de meeting organiseren in de BETUWE. Precieze locatie is nog niet duidelijk. Ik ben in overleg met een privé locatie. Mocht iemand een mooie locatie weten, let me know!
Om de fotomeeting overzichtelijk te houden ben ik op zoek naar 3 andere fotografen. Graag alleen reageren bij serieuze interesse en aanmelden via PB met:
Aanmelding voor fotograaf
Naam:
Boktnaam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website/ Facebook:
Ik ben dus opzoek naar modellen. Ik beschik niet over kleding, dus het zou fijn zijn als je zelf over kleding en accessoires beschikt passende bij het thema.
Modellen worden gekozen door mij. Er zal tevens een oproep op FB geplaatst worden.
Graag aanmelden via PB met:
Aanmelding voor model
Naam:
Boktnaam:
Ervaring:
Portfolio:
Daarnaast ben ik nog opzoek naar 2 paarden die passen bij het thema. Een mooi bonte painthorse of quarter zou helemaal gaaf zijn natuurlijk.
Ook zou het gaaf zijn als iemand een wolfshond zou hebben. Graag een hond die goed getraind is en rustig in de buurt van paarden is.
Eveneens graag aanmelden via PB met foto
Zoals jullie merken zal het een hele organisatie zijn, maar ik denk dat het te doen is.
Ik zal in de reactie een lijst bij houden met mensen die zich aangemeld hebben.
Hoop dat jullie het een leuk idee vinden en dat er genoeg animo voor is!
Groetjes Rosanne