Wat houdt de rit in?
Citaat:Een begeleide rit van 3 uur door het bos en over de prachtige Wekeromse- zandverstuiving.
Een buitenrit voor de gevorderde ruiter, die alle gangen – inclusief draven/lichtrijden en de galop in een hoger tempo-goed beheerst.
De Zandrit is een avontuurlijke rit, voor de stoere ruiter zonder hoogtevrees.
Op de zandverstuiving wordt een rengalop gemaakt.
Er is tevens kans om met de paarden het water in te gaan.
De kosten van deze buitenrit bedragen 62,50 euro per persoon.

INFO:
Datum: zondag 26 maart 2017.
Kosten: €62,50 maar indien de voorjaarskorting er is €52,50.
Ervaring: gevorderd, geen hoogtevrees.
Duur: 3 uur maar kan uitlopen.
Tijd: 13.30 aanwezig op de ranch 14.00 vertrekken. (wordt vaak tussen 2 en half 3)
Kleding: spijkerbroek of rijbroek met schoenen met een hakje of boots of rijlaarzen. Cap verplicht. Is eventueel te lenen op de ranch.
Max gewicht: 100 kg
Betaling: 8 personen overboeken via mij naar de Ranch, de rest mag cash achteraf, zoveel mogelijk gepast.

Ik zou graag weer na de rit uit eten willen bij Amadeus, dat is een steakhouse op een paar honderd meter van de Ranch. Wie mee wil moet mijn voorbeeld in de lijst even volgen. Tevens er even bij zetten of je het wil overmaken of cash wil doen. Maar de eerste 5 die het cash willen doen hebben voorrang.
NOTITIE:
Geef je alleen op als je zeker weet dat je kan en het geld ervoor hebt (uitzonderingen daargelaten). Er mogen er 13 mee, sta je op de reservelijst is er nog steeds een grote kans dat je mee kan!! De meeste afhakers komen in de laatste 2 weken voor de rit dus hou er rekening mee!! Wil je niet meer op de reservelijst, duurt het te lang, heb je wat anders gepland stuur mij dan een PB dan haal ik je van de lijst!! Hou het topic dan ook aub gestipt!! 'Oh, ik had het topic al ontstipt, niet gedacht dat ik nog mee zou kunnen' heb ik te vaak gehoord en ben ik een beetje zat.

Ik organiseer deze ritten al een paar jaar met veel plezier en ik ben blij te zien dat ze nog steeds zo populair zijn. We hebben ritten met 8 gehad maar de laatste tijd zitten ze vol met 13 en kan iedereen van de reservelijst nog mee! Fijn te zien dat er ook steeds een vast clubje is dat zich aanmeld!
Toch hoop ik dat ik deze keer wat nieuwe gezichten mee kan krijgen, ik gun het iedereen om deze ervaring eens mee te maken.

Vul de lijst aub precies hetzelfde in, met hoofdletters en al, is voor mij duidelijk. Graag alle info vermelden.
Citaat:1. Bellatrix - Marlies - ETEN - OVERMAKEN
2. MarlonNaldo - Marlon - ETEN -
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
Citaat:Reservelijst:
1.
2.
3.
4.
5.
Ik wacht nog op antwoord of er idd voorjaarskorting is en of de rit idd om 14.00 begint en of 13 nog steeds de max is. De OP kan dus nog aangepast worden, hou daar rekening mee!!