Ik heb al een tijdje een ambitieus idee, waarvan ik natuurlijk niet weet hoe en of het gaat werken, vandaar even dit 'animo' topic.
Veel fotografen willen graag een leuke foto om op hun site of Facebook te laten zien wie ze zijn, en hoe ze eruit zien. In zo'n foto moet van alles zitten: de kleding die ze vaak dragen tijdens een shoot, het gezicht moet goed zichtbaar zijn (geen camera's voor de ogen, aangezien klanten je dan niet herkennen), wel graag de camera in beeld en het liefst dan ook nog in een mooie omgeving met het liefst dan ook nog iets als paarden

Alleen, persoonlijk heb ik nooit iemand die mij op een moment dat ik mooi op de foto kan, op de foto kan zetten. Of nou ja, wel met een mobieltje natuurlijk, maar niet met een spiegelreflex!
Ik dacht, er zijn vast meer fotografen met dat probleem! Dus wellicht zouden wij elkaar kunnen helpen

Eventueel zouden we de meeting in een natuurgebied oid kunnen doen. Dan heb je de mooie omgeving en de dieren/paarden er ook bij. En met een beetje geluk kan je ook nog mooie foto's van de dieren in het natuurgebied maken dan

Dus nog even concreet omdat uitleggen niet mijn specialiteit is:
Een aantal fotografen komen bijeen, en zijn in de meeting zowel de fotograaf als het model (hiervoor zou ik een rooster kunnen maken), die we later dus kunnen gebruiken als profielfoto voor op de site. Zo helpen we elkaar