[O] Nachtelijke fotomeeting!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

[O] Nachtelijke fotomeeting!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-16 18:27

Ik speel al een tijdje met het idee om een meeting te organiseren voor nachtfotografie. En dan bedoel ik ook echt midden in de nacht...eigenlijk richting zonsopgang zodat je beide meepakt. Kunnen daarna wel ergens ontbijten dan. :P

Heb alleen totaal geen idee wat daar nou een mooie locatie voor is...iets met veel verlichting en een beetje in het midden van het land.

Zat te denken aan zaterdag op zondag 16/17 juli. De zon komt om 05.40 op dus als je ook de echte nachtelijke uurtjes mee wil pakken lijkt mij verzamelen om 04.00 wel goed? Dan heb je een uur en 40 minuten voor de zon opkomt en je die mee kan pakken.

Is hier interesse voor en weet iemand een locatie? Als er dan in de buurt een plekje is om te ontbijten zou dat mooi meegenomen zijn. Denk niet dat er veel open is op zondagmorgen en dat je dan toch op een MacDonald uitkomt maar dat is voor mij prima.

Ideeën? Suggesties? Brand los. :D

Oh, en het is dus geen paarden of andere dieren meeting. :P
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 30-05-16 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Cynn
Fotograaf

Re: Nachtelijke fotomeeting!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 18:30

Even je [ TAGS ] gebruiken dan, anders krijg je waarschijnlijk op je donder Marlies :))

Vind het een leuk idee, alleen ik heb dan nog geen rijbewijs en krijg mijn vader niet zo gek :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [O] Nachtelijke fotomeeting!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-16 18:32

:oo

Aangepast. :D

Snap dat je je vader niet zo gek krijgt...