De leyehoeve in Cromvoirt, bied zichzelf aan om fotografen de kans te geven arabieren op de foto te zetten.
Hier zijn al verschillende meetings georganiseerd, en dit keer heb ik een kans gekregen dit te mogen organiseren.
De modellen zijn al geregeld en niemand kan zich aanmelden, tenzij ik hier toestemming voor krijg.
Er zullen in totaal 8 modellen voor de lens komen, mits de hengst en ruin dan terug zijn van een andere stal.
Dit is nog even onduidelijk en anders hebben we 6 prachtige arabieren.
Mocht er tegen die tijd nog veulens zijn, mogen we die ook op de foto zetten natuurlijk.
De modellen
• V.H. Ezrah / zuiver Egyptisch / beleerd / merrie / [ Foto ]
• Sarafeh / zuiver Egyptisch / beleerd / merrie / [ Foto ]
• Shaseera B / ussisch/pools / beleerd / merrie / [ Foto ]
• C.A. Lambada / 09% Egyptisch / onbeleerd / merrie / [ Foto ]
• Shakirah Bint Sayyida / zuiver Egyptisch / beleerd / merrie / [ foto ]
• C.A. Amir / Russisch / Onbeleerd / Hengst / [ Het gaat om het veulen ]
De fotografen
Voor deze dag zoeken 6 fotografen, eventueel uitbreiden naar 9 is mogelijk. Dit is afhankelijk van het animo.
Mocht de hengst en ruin er toch zijn, worden de fotografen uitbreid naar 8. Maar dit hoor ik pas op het laatste moment.
Het is wel de bedoeling dat we netjes en beleefd zijn, het is namelijk een grote arabieren stal die voor ons uitgeleend wordt als portfolio.
Voor deze dag kies ik wel de fotografen zelf uit, ik wil namelijk wel verschillende fotografen meenemen.
Regels
• Op de dag van de meeting, ben je optijd aanwezig.
• Er zal nog een datumprikker komen voor een datum.
• Lever minimaal 3-5 foto's in per model binnen 2 maanden, is dit langer aangeven alsjeblieft
• Je levert geen grote formaten of foto's zonder logo.
• Zorg voor een goede accu en genoeg fotokaartjes.
Mocht er tegen die tijd nog vragen zijn, stel ze gerust!
Aanmelden via info@demivanreevenfotografie.nl
Naam bokt | Naam | Ervaring: beginnend, gemiddeld of ervaren | apparatuur | Website/facebook
Afsluiting
De credits van de foto's gaan naar de fotografen!