Bokkers in Utrecht gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Straww_

Bokkers in Utrecht gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-16 14:59

Hoi allemaal :wave:

Per 1 juni ga ik van Haarlem naar Utrecht verhuizen om samen te wonen met mijn vriend :+: Maar dit betekent wel dat ik mijn paardenleven (en verzorgpaarden) achter me moet gaan laten. Bovendien ken ik nog maar weinig mensen in Utrecht. Dus ben ik op zoek naar gezellige Bokkers om te meeten en die mij misschien een beetje wegwijs kunnen maken rondom de stallen, wedstrijdlocaties, buitenrijmogelijkheden en meer! *D

Even over mijzelf:
Mijn naam is Eva, ik ben 23 jaar, ik werk sinds februari bij de NS op Schiphol als servicemedewerker en ga 1 juni naar Utrecht verhuizen. Ik hou van reizen, shoppen, paarden (:P) en ben altijd in om iets gezelligs te gaan doen (als mijn onregelmatige rooster het toe laat :+ ).

Hoop dat hier wat leuke contacten uitkomen :))

Calanddra

Re: Bokkers in Utrecht gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 17:37

Gezellig :D nou oké, woon naast Utrecht, in Houten :')

Alvast welkom in Utrecht :D rondom Utrecht zijn er iig meerdere bikkels die weleens afspreken, nieuwelingen zijn ook altijd welkom :D

Mocht je nog n verzorgpaardje zoeken dan weet ik wel wat :D hebben net nieuwe stalgenoten, zij hebben 4 paardjes en zoeken nog leuke bijrijders :) is wel richting Maartensdijk (zeer goed te bereiken met ov).

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-16 17:48

Houten is goedgekeurd hoor, valt binnen de straal van Utrecht :=
Dankjewel, lijkt me leuk! Ik ben inderdaad op zoek naar iets nieuws, dus als je iets voor me kan betekenen.. *D

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-16 10:44

Nou, tot zover dit topic :') Ik kan me toch niet voorstellen dat ik de enige bokker ben die straks in Utrecht woont? :=

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 10:46

Ik woon in De Bilt en al mijn hele leven woonachtig in of rondom Utrecht.

Waar in Utrecht ga je wonen?

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-16 10:56

Dan woon je echt prachtig :j Ik ga (op de kaart gezien) onder centraal station wonen, 5 minuutjes met de bus maar echt een heel stil en rustig plekje met uitzicht op het water

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 20:27

Ik zie toevallig dit topic langskomen tijdens wat doelloos scrollen op bokt, maar ik kan je wel vertellen waarom er niemand reageer waarschijnlijk haha. Wij als Utrechtse bokkers zijn al verenigd in een topic namelijk!

Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)
Je bent welkom, wel hebben we ons verplaatst naar whatsapp haha!

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 21:49

Lian schreef:
Ik zie toevallig dit topic langskomen tijdens wat doelloos scrollen op bokt, maar ik kan je wel vertellen waarom er niemand reageer waarschijnlijk haha. Wij als Utrechtse bokkers zijn al verenigd in een topic namelijk!

Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)
Je bent welkom, wel hebben we ons verplaatst naar whatsapp haha!

Oh :+ ik ga kijken!

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:14

Woon in lopik sinds 5 jaar... (niet erg als je het niet kent, ik kende t ook niet voor ik er kwam wonen) :+

Alien_Power

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 20:37

Ik ga per augustus verhuizen naar Soest.. ook een beetje in de omgeving Utrecht ;)
Moet het daar ook nog leren kennen. I.p.v. opzoek te gaan naar een verzorgpaardje, ben ik nu bezig om mijn eigen paardje aan te schaffen en een leuk plekje voor te zoeken :D

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 10:14

:wave: Hoi!

Mijn vriend en ik zijn bezig met een woning te kopen in Amersfoort/Soest. We zijn afgelopen week bij appartementen wezen kijken in Soest :D. Wij komen uit Noord Holland, dus wij kennen ook nog niemand daar, wat best spannend is natuurlijk!
Mijn vriend werkt trouwens ook bij de NS, toevallig!