Aangezien ik na mijn examens een aantal weken vrij heb plan ik een aantal meetings in om deze tijd fijn op te vullen!

Voor wie?
De meeting is bedoeld voor fotografen van alle niveaus! Of je nou ergens in een kast een Canon 300D hebt gevonden en een beetje doorhebt hoe de camera werkt, of je je hele inkomen uit fotografie haalt, iedereen is welkom om zich aan te melden! Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar bonte paarden voor deze meeting. Of je een mini paard hebt, een Shire kruising of iets zonder stamboek, als het maar bont is kan je je aanmelden!

Posbank

Waar en wanneer?
11 juni 2016 op de Posbank op de Veluwezoom bij Rheden. Als je je aanmeldt zorg dat je de datum vrij hebt en houdt! Er valt meestal wel wat te regelen met carpoolen, dus mocht je niet zeker zijn van vervoer kan je je gewoon aanmelden, desnoods gaan we met een clubje vanaf de dichtstbijzijnde bushalte (of treinstation) naar de locatie lopen!

Tijdens de meeting
Ik wil 8 modellen en 8 fotografen mee. De fotografen kies ik samen met degene met wie ik de meeting organiseer (die is dan uiteraard verzekerd van een plekje op de meeting). Ik ga zeker niet alleen maar beroepsfotografen meenemen! Meetings moeten voor iedereen toegankelijk blijven en zijn de perfecte gelegenheid om te oefenen dus geef je gewoon op! Voor modellen is de enige eis dat je paard vlekken heeft

Voor fotografen
Zorg uiteraard dat je de datum vrijhoudt als je je opgeeft, neem die dag al je spullen mee (leg ze misschien van te voren klaar) zodat je niet als vasthoudhulp moet dienen omdat je een SD kaart ofzo bent vergeten

Bokt naam:
Echte naam:
Ervaring:
Apparatuur:
Website:
Interesse in mede-organisator: Ja/Nee
Ik zal proberen mee te gaan als model, als ik het geregeld krijg met het vervoer van mijn pony

Voor modellen
Zorg uiteraard dat je de datum vrijhoudt als je je opgeeft. Zorg van te voren dat je paard schoon is, en dat je nog een fles cowboy magic oid hebt staan mocht je paard het ineens een tof idee vinden om 's nachts een mega mestvlek te creëren op een uiteraard wit gedeelte. Het zou fijn zijn als je weet of je paard los kan tussen prikpaaltjes. De fotografen mogen stemmen voor de modellen, maar om de groep zo gevarieerd mogelijk te houden geven de organisatoren uiteindelijk de doorslag. Maar in principe geldt dat de stemmen van de fotografen de modellen bepalen. Meld je aan door dit lijstje in pb naar mij te sturen, zet de titel van dit topic in het onderwerp van je bericht en maak duidelijk dat het om je aanmelding gaat!
Bokt naam:
Echte naam:
Naam paard:
Geslacht paard:
Evt. bijzonderheden (vrijheidsdressuur, veel setjes, hoog niveau wedstrijden, western etc.)
(Ongeveer) 3 goede foto's van je paard:
Mocht tegen die tijd blijken dat het weer echt te slecht is dan kunnen we ervoor kiezen de meeting te verplaatsen natuurlijk. Als je je aangemeld hebt, hou zelf het topic in de gaten! Mededelingen zullen hier geplaatst worden en niet nog eens via pb verstuurd worden! Ik ben vast wel het een en ander vergeten hier te vermelden, mochten er dingen onduidelijk/incompleet zijn kan je er altijd naar vragen natuurlijk! Tot slot hoop ik op veel leuke modellen en fotografen zodat we een gezellige dag hebben en met mooie foto's kunnen afsluiten!