Lees voordat je je opgeeft dit topic goed door!
Op zaterdag 4 of zondag 5 juni wil ik graag een meeting organiseren. Het thema van de meeting zal zijn 'Paarden en jurken'. Ik zoek dus mensen die in een gave jurk met hun paard (of pony) op de foto willen. De meeting zal waarschijnlijk plaatsvinden op het Rozendaalse Zand, ik weet alleen niet zeker of je hier met paarden gratis op mag en ik kon dit op internet niet vinden..

Waarschijnlijk wil ik 8 fotografen en 8 modellen mee, waarbij de fotografen in groepjes van 2 werken en we voor de modellen een ochtend en een middaggroep hebben. Ik wil beginnen met portretfoto's van de modellen met hun paard, natuurlijk is het geen probleem om even op je paard te stappen voor een standfoto terwijl je erop zit maar echt rijden is niet de bedoeling.

Daarna is er tijd voor losgooifoto's tussen prikpaaltjes, waarbij de paarden die dat kunnen misschien vrijheidsdressuur kunnen doen, en mensen die niet helemaal 'los' durven te rijden kunnen in deze paddock rijden. Als er vraag naar is kunnen er evt. ook gewone losgooi foto's gemaakt worden.

Ik wil deze meeting samen met iemand anders organiseren, mocht je hier interesse in hebben laat dat even weten!! Het zou heel fijn zijn als je ervaring hebt met de locatie! (je bent dan uiteraard verzekerd van een plekje tijdens de meeting

Ik ga zelf mee als fotograaf, dat betekent dat er daarnaast nog voor 7 fotografen en 8 modellen plek is. De fotografen worden gekozen door mij en degene met wie ik de meeting organiseer. Daarna kunnen de fotografen stemmen voor de modellen, dit beslist uiteindelijk voor een heel groot deel wie er mee gaan maar uiteindelijk beslissen ik en degene met wie ik de meeting ga organiseren welke modellen er mee mogen, dit om de modellen zo afwisselend mogelijk te houden!
Voor de fotografen
Na de meeting lever je binnen 4 weken minimaal 5 foto's af bij de modellen. Ik stel geen maximum, maar probeer de aantallen een beetje gelijk te houden zodat het eerlijk blijft. Wanneer je in tijdsproblemen komt laat het dan even weten

Bokt naam:
Echte naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website:
Interesse in helpen met organiseren: Ja/Nee
Welk van de 2 data kan je (of allebei):
Heb je prikpaaltjes om mee te nemen bij de meeting: Ja/Nee
Voor de modellen
Zorg dat je paard op de dag van de meeting schoon is en dat je niet op die dag voor het eerst met een jurk aan op je paard gaat zitten, zodat je weet wat je kunt verwachten. Iemand extra meenemen kan handig zijn. Meld je aan door dit lijstje in te vullen en naar mij in pb te sturen, zet aub de titel van dit topic in het onderwerp van je bericht!
Bokt naam:
Echte naam:
Naam paard en evt. ras:
Geslacht paard:
(Ongeveer) 3 foto's van je paard:
Interesse in helpen met organiseren: Ja/Nee
Welk van de 2 data kan je (of allebei):
Heb je prikpaaltjes om mee te nemen bij de meeting: Ja/Nee

Mocht er nog iets onduidelijk zijn dan kan je daar natuurlijk altijd naar vragen!