Ik ben misschien van plan (mits er genoeg animo is natuurlijk) een fotomeeting te organiseren in het Hulsbeek. Dit is een bos met recreatiemeer (+ strandje) wat ligt in Twente, naast Deurningen.
De meeting zal plaats vinden in de zomervakantie van Noord Nederland: 16 jul 2016 t/m 28 aug 2016.
Ik ben zelf geen fotograaf, maar zou naast het organiseren graag als model meehelpen en natuurlijk helpen de setting op te bouwen. Een mede-organisator zou handig zijn aangezien dit de eerste keer is dat ik zoiets organiseer.
Een beetje een sfeer/idee:

Rest van het moodboard: https://nl.pinterest.com/blurredtits/moodboard-fm-bokt/
Ik ben niet erg goed in omschrijvingen, dus ik zal het een beetje beschrijven in steekwoorden: jaren 70, leefgemeenschap, woodstock, off the grid leven, groepsfoto's (!), natuurlijke look ('wild' haar/weinig makeup).
Het moet allemaal een beetje "echt" lijken, dus niet zozeer als een fotoshoot, maar meer als een soort fotodocumentaire van een hippie leefgemeenschap. Modellen hoeven niet erg te poseren, maar zich meer inleven in hun rol. Doordat het dus allemaal niet perfect hoeft te zijn denk ik ook dat het een leuke oefening zal zijn voor minder ervaren fotograven

Modellen:
Stellen/gezinnen (met kinderen) zouden erg in het beeld passen. Het zou leuk zijn als de leeftijden van de modellen redelijk variëren. Honden zijn dacht ik ook toegestaan op veel plekken in het Hulsbeek, als dit allemaal echt iets wordt zal ik ze natuurlijk mailen daarover.
Met genoeg animo is zal ik een nieuw en duidelijker topic aanmaken. (Voorlopig) Opgeven kan via PB, zo blijft het voor mij en straks voor iedereen wat overzichtelijker