Meeting Ameland??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

muis98

Meeting Ameland??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 12:09

Hey mensen! geen idee of het hier zo op deze manier mag staan maar ik dacht probeer het gewoon eens om te kijken of er belangstelling naar is O:)

Ik wil proberen om een meeting te organiseren op dit prachtige eiland zo rond de herfstvakantie! nu weet ik dat het erg lastig is voor veel mensen om hier naar toe te komen door de veerboot! die helaas ook erg prijzig is (vooral met een trailer erbij) ;( Dus wou ik eerst graag eens horen of er mensen zijn die hier ondanks de boot toch wel erg veel interesse in hebben! ik ga dan ook met de eigenaar van de stal waar mijn paard staat overleggen of we daar misschien met z'n alle kunnen staan! en bij de campeerboerderij er tegen over of we daar misschien kunnen overnachten! zijn we ook lekker dicht bij de paarden <3

Mocht dit jullie leuk lijken hoor ik het natuurlijk graag! mocht dit bericht hier niet mogen hoor ik het ook graag ;) (dan hoor ik ook graag of/waar dit wel mag) en wie weet kan ik dan deze zomer beginnen met het regelen/plannen van een meeting op Ameland!! *\o/*

groetjes Nicky O:)

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 22:14

Lijkt mij heel gezellig om eens een meeting te doen op Ameland.

Nou woon ik zelf op Schiermonnikoog en ga ik mijn paard geen 2 bootreizen aandoen en vind ik dat veeeeel te duur(ik moet dan natuurlijk een dubbele bootreis betalen, veel te duur grapje, dat geld heb ik nu simpelweg niet).
Maar als het mogelijk is om een paard te huren kom ik zeker langs!

muis98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 11:28

ijssnuiver schreef:
Lijkt mij heel gezellig om eens een meeting te doen op Ameland.

Nou woon ik zelf op Schiermonnikoog en ga ik mijn paard geen 2 bootreizen aandoen en vind ik dat veeeeel te duur(ik moet dan natuurlijk een dubbele bootreis betalen, veel te duur grapje, dat geld heb ik nu simpelweg niet).
Maar als het mogelijk is om een paard te huren kom ik zeker langs!

heel misschien zou dat wel kunnen, maar dat weet ik niet zeker. Op de stal waar ik altijd gewerkt heb is namelijk maar een beperkt aantal paarden. Wat wel misschien zou kunnen is bij een andere stal maar dat zou ik dan eens even moeten overleggen! mocht ik daar wat over weten dan zal ik het zeker hier even melden!

Oblivion

Re: Meeting Ameland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 11:29

Ik ga zeker proberen om ook aanwezig te zijn met paard (en vriendinnen+paard)! :)