Bron : Anouk Lubbers fotografie
Na dat hij eigenlijk op 6 maart niet door kon gaan, wil ik het nog 1 poging geven om overdag op het strand te komen.
Hierdoor kies ik wel de modellen en fotografen samen en zal er niet gestemd worden op de modellen.
Dit zal allemaal plaats vinden op 16 april, dus geef je zo snel mogelijk op en ook als je zeker weet dat je kan.
Ik neem maar 6 fotografen mee en 6 modellen, dit word een middag en een avond groep, hou hier rekening mee met aanmelden.
Locatie en Datum
Locatie : Hoek van Holland strand, verzamelen op bad weg. Dit is een grote parkeerplaats
Datum : 30 april, geen reserve datum helaas
De bedoeling
Ik wil proberen minstens 2 paddocks te kunnen regelen, maar dit is nog ovb van aanmeldingen van fotografen en modellen.
We zullen de dag beginnen met portrait fotos aan de hand en zullen daarna de paarden los in de paddock of aan een longerlijn.
Daarna kunnen de modellen opzadelen om daarna te crossen over het strand en door het water heen eigenlijk.
Je geeft je op via een pb en niet via het topic dit om een beter overzicht te houden, ook niet de lijsten zelf bijhouden want dan haal ik je zonder pardon er af.
Ook verwacht ik van beide kanten actieve praters, dit is voor mij echt een pre en heb geen zin om nog 1 dag voor de meeting modellen of fotografen te moeten regelen.
Aanmelden
Modellen
Opgeven kan via pb met dit lijstje:
Bokt naam:
Eigen naam:
Naam paard:
Ras paard:
Geslacht paard:
Bijzonderheden:
2 foto's:
Fotografen
Opgeven kan via pb met dit lijstje: