Schirocco24 heeft op mijn oproep gereageerd dat zij graag mee wil met haar twee honden. Daarnaast komt een vriendin van haar ook met haar hond. Verder zal schirocco24 deze dag ook fotograferen.
Ik ben benieuwd of nog meer fotografen en modellen mee willen.
Informatie
Datum: zondag 10 april
Tijd: 11.00 uur

Afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen zal bepaald worden hoeveel fotografen en modellen meegaan. Het is in ieder geval de bedoeling dat evenveel modellen meegaan als fotografen. Als de hoeveelheid fotografen bekend is zal ik samen met schirocco24 bepalen welke honden mee mogen.
Modellen
Aangezien het om een losloopgebied gaat vind ik het erg belangrijk dat de honden niet agressief zijn en sociaal zijn tegen andere honden.
Als je graag mee wilt als model vul dan onderstaand formulier in en stuur deze via pb:
Bokt naam:
Naam:
Naam hond:
Geslacht:
Bijzonderheden:
Min. 2 foto's van de hond:
Fotografen
Let erop dat nog niet zeker is hoeveel fotografen mee kunnen met de meeting. Als er veel aanmeldingen zijn wordt door schirocco24 en mij bepaald welke fotografen meegaan. Hierbij wil ik aanhouden dat zowel ervaren als beginnende fotografen evenveel kans hebben om mee te mogen. Als je mee wilt met de meeting stuur dan onderstaande informatie via pb.
Boktnaam:
Naam:
Ervaring:
Website/Facebookpagina:
Wat kan je verwachten?
- De fotografen geven minimaal 5 en maximaal 10 foto's per model.
- De foto's zijn voorzien van een logo.
- Voor eventuele nabestellingen gelden de voorwaarden van de fotograaf.
Mochten jullie nog leuke ideeën hebben voor de meeting hoor ik het graag.
Aanmeldingen
Modellen
- schirocco24 | Jessy | Labrador | Foto1, Foto2 (zeker mee)
- schirocco24 | Lori | Herder kruising | Foto1, Foto2 (zeker mee)
- vriendin schirocco24 | - | Border Collie | Nog geen foto (zeker mee)
Fotografen
- anne_joy | Gemiddeld | http://avdburgfotografie.nl/
- schirocco24 | ? | https://www.facebook.com/LinetteCreations/?fref=ts