De volgende data zijn gekozen. In eerste instantie zal de fotomeeting plaatsvinden op de eerste datum. Is het slecht weer? Dan schuift de meeting door naar de reservedatum.
Datum: 21 mei 2016(zaterdag)
Reservedatum: 22 mei 2016 (zondag)
Thema:
Er is geen thema. Trek aan wat je leuk vind

Waar precies wordt nog afgesproken
Heb je zin om mee te gaan? Geef je dan op en vul onderstaand lijstje in (even quoten):
Bokt naam:
Naam:
Naam paard:
Geslacht:
Bijzonderheden:
(minimaal 2 foto’s van paard)
Modellen:
Opgave betekent niet automatisch garantie op deelname. Er zullen 6 á 8 modellen mee gaan en de fotografen zullen de modellen kiezen door middel van stemmen (punten geven en de 6 á 8 modellen met de meeste punten mogen mee, dit via pb). De overige modellen komen op volgorde van puntentelling op een reservelijst te staan en bij afmelding van een model wordt deze plek opgevuld door het eerstvolgende reservemodel.
Fotografen
Er gaan 6 á 8 fotografen mee. Heb je zin om mee te gaan? Geef je dan op en vul onderstaand lijstje volledig in. (Even quoten)
Boktnaam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website/Facebookpagina:
Let op! Opgave is geen garantie voor deelname! We kiezen zelf de fotografen uit en houd hierbij rekening met een gevarieerde groep. De fotografen die niet uitgekozen worden komen op volgorde van aanmelding op een reservelijst. Valt er een fotograaf uit, dan wordt deze plek opgevuld met de eerstvolgende fotograaf op de reservelijst.
Houd rekening met...
- Fotografen geven géén gratis foto's/bestanden weg aan modellen.
- Per model worden er minimaal 6 en maximaal 20 foto's op webformaat geleverd voorzien van een logo.
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen tussen fotografen en bemiddel hier ook niet in.
- Wees op tijd aanwezig. Niets is zo vervelend als mensen die te laat komen.
- Houd de datum vrij, ook als je op de reservelijst staat!
Houd er rekening mee dat de weersomstandigheden niet optimaal kunnen zijn en daarom de meeting verzet kan worden.
Ik hoop op aanmeldingen!
Ook zoek ik nog iemand om te helpen organiseren