De bedoeling is om met een aantal fotografen en modellen (het precieze aantal volgt nog) tijdens het gouden uur op pad te gaan in de duinen van Rockanje.
Ik ben heel erg geïnspireerd geraakt door de foto's van Elena Shumilova , Klik hier voor een impressie
Ik wil de groepen niet te groot maken omdat het echte gouden uur natuurlijk niet zo lang duurt. Verder is het wel de bedoeling om in koppels te werken zodat je van elkaar kunt leren!

Wat zoek ik?
Ik ben op zoek naar meisjes en vrouwen in jurken met paarden/pony's/shets die van kroelen houden!
Het zou erg handig zijn als je paard/pony rustig is op een vreemde locatie en als jullie een mooie vertrouwensband hebben.
Ook moeders met kinderen zijn welkom als de kinderen bijvoorbeeld een pony/shet hebben waar ze natuurlijk super schattig mee op de foto willen

Het is echt de bedoeling om die mooie band tussen mens en paard vast te leggen met een mooie dromerige sfeer.
De Locatie
De locatie is in Rockanje op (voor bekenden) het golfterrein, parkeren is heel gemakkelijk op een grote parkeerplaats aan de Berkenrijsweg.
De locatie is vanaf daar 5 minuten lopen. Het gaat om een groot duingebied met veel groen, zand en mooie plekjes.

De Datum
Daar ben ik nog niet over uit. Ik denk dat we die gezamenlijk moeten kiezen als de fotografen en modellen gekozen zijn.
Opgeven graag via pb!
Citaat:Fotografen
*Naam
*Website
*Ervaring
Citaat:Modellen
*Naam
*Naam Paard
*Foto van beide