Datum: 4, 11 of 18 juni. (geef je voorkeur op als je de lijst quote!!
De rit is pittig, draf is hoog tempo en handgalop is een pittige voorwaartse galop. Tevens wordt er op de zandverstuiving rengalop gedaan en tegen het einde van de rit nog een keer. De rit is voor gevorderden!
Alle paarden worden western gereden maar western ervaring hoef je niet te hebben. Wel rij ervaring in alle gangen. De paarden hebben allemaal een gas, stuur en rem en kan je van de groep wegsturen als het moet. Ze zijn allemaal braaf, bokken en steigeren niet. De ene is alleen meer voorwaarts dan de ander.
Ze hebben Quarters, Paints, Haflingers, Fjorden, mixjes en muildieren. Er is voor iedereen wat leuks!
Ik op Skittles bij een vorige rit.

Kosten: €55 (uiterlijk 2 weken voor aanvang van de rit overgemaakt naar de ranch)
Afmelden: Bij afmelding na betaling krijg je je geld alleen terug met een doktersverklaring! Anders heb je dus pech! Bedenk goed of je echt kan!
Max gewicht: 100 kg.
Kleding: Spijkerbroek of rijbroek, schoenen met hakje, rijlaarzen of boots. Cap verplicht en is te lenen bij de ranch.
Tijd: 14.00. 13.30 verzamelen. Rit begint vaak later dan gepland en loopt dan dus wat uit.
Adres: Apeldoornseweg 9, Ede.

Geef je alleen op als je zeker weet dat je kan en het geld ervoor hebt. Bij twijfel niet opgeven of laat je op de reservelijst zetten. Sta je op de reservelijst en wil je er niet meer op, stuur mij een PB of meld het in het topic, dan kan ik de lijst up to date houden. LET OP: De meeste mensen zeggen in de laatste 2 weken voor de rit af dus je kan last minute nog mee mogen! Houd daar rekening mee en houd dit topic gestipt!!
Zandverstuiving:

Max aantal ruiters is 13, daarna volgt de reservelijst. We gaan met wie wil na de rit uit eten bij steakhouse Amadeus, 1 minuut rijden vanaf de ranch. Wil je mee eten zet dat er dan bij, je hoeft niet maar het is wel super gezellig.

Geef je snel op want de rit zit binnen een paar uur vol!!