Vinden jullie ook dat de oude trouwe paardjes soms vergeten worden? overal zie je prachtige foto's van jonge gespierde paarden, maar de oudjes zie je niet zo vaak voorbij komen.
Het lijkt mij dus heel leuk om een fotomeeting te organiseren met onze oudjes!
Mijn idee is om een kleine meeting te organiseren zodat het voor de paarden/pony's die komen rustig is en zodat het allemaal niet te hectisch word!
ik zou het leuk vinden als er fotografen komen die mooie sfeervolle foto's kunnen maken (dus een beetje dromerige foto's)

De locatie die ik heb gekozen is in Dordrecht, bij Biesbosch de Elzen, je hebt daar een stuk bos maar ook heel veel veld! daar is alle ruimte om prachtige foto's te kunnen maken, het eventueel handig als er iemand paaltjes heeft om uit te zetten voor losgooi foto's (Deze heb ik zelf niet).

bij de rode stip is de parkeerplaats!

ik wil deze meeting op Zondag 5 juni gaan organiseren.
deze datum staat vast dus is het voor jullie makkelijk om te kijken of je kan komen of niet! bij eventueel slecht weer wordt de meeting verschoven naar een andere datum.
zelf ga ik met mijn pony van 29! dus er kunnen nog 4 modellen aanmelden!
er mogen 5 paarden/ pony's komen tussen de 20 en de ...
Graag opgeven via Pb:
Lijstje voor de paarden:
Boktnaam:
naam:
ras:
leeftijd:
bijzonderheden:
1 duidelijke foto:
lijstje voor de fotografen:
Boktnaam:
Naam:
Site:
Modellen:
1. Happy (New forest x connemara) 29 jaar.
2.
3.
4.
5.
en we doen 1 fotograaf per paard, dus 5 fotografen:
1. Peca - Natasha - http://www.natascha-rebecca.nl
2.
3.
4.
5.
neem je extra hulp mee? geen probleem maar geef het wel even aan!
ik hoop op voldoende aanmelding!
groetjes Ramona
PS - let op, de locatie is niet met het openbaar vervoer te bereiken, het is dus handig als je met de auto komt of eventueel met iemand mee kunt rijden vanaf Dordrecht centraal bijvoorbeeld!
je kunt wel met bus 5 naar Dordrecht sterrenburg maar houd er dan rekening mee dat het nog zo'n 15 a 20 minuten lopen is naar het afspreekpunt!