Gezellige mensen in Groningen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dottie0991

Gezellige mensen in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-16 13:30

Hi!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier meer dames uit Groningen zijn die het leuk vinden om eens iets leuks te doen.
Zelf zat ik dan te denken aan een keer ergens wat gaan drinken, wandelen, spelletjes/film avond etc.
Ik heb zelf niet veel te besteden dus echt dingen als uit eten gaan is voor mij niet iets wat regelmatig zou kunnen.

Ik ben zelf 25, woon dus in Groningen (in de stad dus), heb 2 poezen.
Woon alleen , heb wel een relatie.
Mijn hobby's zijn zingen, paardrijden, creatief bezig zijn, en ik hou echt van gezelligheid. Dingen ondernemen vind ik ook heerlijk.
Helaas heb ik hier in de buurt niet veel vriendinnen, de vriendinnen die ik hier heb hebben kinderen of zijn druk met studie/werk..

Ik heb 5 jaar een eigen paard gehad die ik 6 maand geleden helaas heb moeten verkopen, dus een keer ergens een paard huren en lekker op buitenrit gaan lijkt me ook leuk om eens met een groepje te doen :)

Ik heb verder geen vervoer, een inmiddels overleden scooter, dus ik moet nu sparen voor een nieuwe (tweedehandse) waardoor ik nu naast een fiets niet echt veel andere mogelijkheden heb om me te verplaatsen, maar hopelijk heb ik snel een nieuwe scooter, dan kan ik overal heen gaan :D

Als je zin hebt om eens wat te ondernemen, meld je :D *\o/*

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Gezellige mensen in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 00:19

Ik woon welliswaar niet in Groningen, maar het lijkt me leuk om mensen te ontmoeten en gezellig te doen! ik kan wel heel makkelijk naar Groningen reizen :D dus dat is het probleem niet

Ik ben Margreet, 22 jaar en woon net in Friesland :P ik ging in Groningen naar school en heb Paardenhouderij en Detailhandel gedaan :D

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 00:23

Jeetje, je doet me echt denken aan Annett1990, maar die is permanent geband van bokt :+.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 00:48

Cinderella schreef:
Jeetje, je doet me echt denken aan Annett1990, maar die is permanent geband van bokt :+.

Je hebt helemaal gelijk :j

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 00:52

Oh leuk! Mijn vriend opent binnenkort een kroeg in Groningen en wilde daar ook een soort 'Boktborrel' organiseren :D
Ik lees even mee :)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 00:52

Dottie0991 schreef:
Cinderella schreef:

Uh okey??? En wat heb ik precies aan die informatie?? :)

Dat je geen 2de account mag aanmaken.
Als je terug wilt, kun je na 1 jaar Ban vragen of je (onder dat betreffende account) weer terug mag komen.
Meestal is dat geen probleem; wel als je nieuwe accounts aan gaat maken.
Dat geeft weer een Ban van een jaar.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:00

Precies dat Annet. Je mag altijd een verzoek doen om opnieuw op bokt te komen. Door een nieuw account te maken, maak je het alleen maar lastig voor jezelf. Dus ik zou als ik jou was gewoon een modje berichten.

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 01:02

Whaha wat fijn dat 2 totaaaale vreemden voor mij mij denken te kennen zeg.. Ik zie nergens de naam Annet staan of staat het op mijn voorhoofd ofzo :D Wat een kinderachtig gedoe hier zeg :/ omdat iemand gewoon een gezellig topic aanmaakt ? Logisch hoor

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:05

Dottie0991 schreef:
Whaha wat fijn dat 2 totaaaale vreemden voor mij mij denken te kennen zeg.. Ik zie nergens de naam Annet staan of staat het op mijn voorhoofd ofzo :D Wat een kinderachtig gedoe hier zeg :/ omdat iemand gewoon een gezellig topic aanmaakt ? Logisch hoor

Lekker flauw bezig joh :'). Je paard, diefstal van je paard, je foto's waar gewoon je gezicht op te zien is. Leeftijd, woonplaats, je vriendje (wel leuk voor je dat dat weer aan is! :D ), de behoefte aan nieuwe contacten. Ik herken wel iemand waar ik een tijd mee gesproken heb en op fb had _O-. Waarom vraag je niet gewoon aan een modje of ze je account willen ontbannen?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:13

Dottie0991 schreef:

Toevallig dat jullie dezelfde tattoo hebben...
Annett1990 @ [MWS] [Centraal] Tattoo's

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:14

Puur toeval :Y).

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 01:16

Nou ook erg toevallig dat ik jullie totaaaal niet ken dan *\o/* waar gaat dit over joh :? |o
Ook nog denken mij te kennen? Uhm juist... Sorry maar dan heb je echt een steekje los hoor wil niet banketstaaf doen ofzo, maar als jullie mij zogenaamd "zooo goed" kennen als jullie hier beweren, lijkt het me dat ik jullie ook wel zou moeten kennen, en helaas voor jullie maar dat is niet zo. Dus ik zou zeggen ga gezellig met elkaar pb-en ofzo en verder kletsen, of iemand anders bijvoorbeeld achtervolgen en stalken hier op bokt :? maar laat mij lekker met rust :) Hartelijk dank

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 01:17

Dottie0991 schreef:
Nou ook erg toevallig dat ik jullie totaaaal niet ken dan *\o/* waar gaat dit over joh :? |o
Ook nog denken mij te kennen? Uhm juist... Sorry maar dan heb je echt een steekje los hoor wil niet banketstaaf doen ofzo, maar als jullie mij zogenaamd "zooo goed" kennen als jullie hier beweren, lijkt het me dat ik jullie ook wel zou moeten kennen, en helaas voor jullie maar dat is niet zo. Dus ik zou zeggen ga gezellig met elkaar pb-en ofzo en verder kletsen, of iemand anders bijvoorbeeld achtervolgen en stalken hier op bokt :? maar laat mij lekker met rust :) Hartelijk dank

En anders stuur me gerust een pb waar ik je van zou moeten kennen want bij mij gaat er niet bepaald een belletje rinkelen :') :evaw:

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:19

Ik zie het probleem niet.. Als je jezelf hebt laten bannen mag je toch gewoon weer terugkomen :)

Ik ken je niet, ik ken het andere account niet, maar dat je nu je foto uit je profiel hebt verwijderd zegt mij genoeg en het zou inderdaad wel kunnen dat je dezelfde persoon bent. Ik zie dat andere profiel maar er is toch niks vervelends gebeurd?

Anyway, iets leuks doen ben ik voor in!

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 01:21

LauraMc schreef:
Ik zie het probleem niet.. Als je jezelf hebt laten bannen mag je toch gewoon weer terugkomen :)

Ik ken je niet, ik ken het andere account niet, maar dat je nu je foto uit je profiel hebt verwijderd zegt mij genoeg en het zou inderdaad wel kunnen dat je dezelfde persoon bent. Ik zie dat andere profiel maar er is toch niks vervelends gebeurd?

Foto uit mijn profiel heb verwijderd? Ik had juist na aanleiding van een topic een hele riedel foto's aan mijn profiel toegevoegd dus lijkt me niet dat ik iets te verbergen heb?
Naar mijn weten is er niks vervelends gebeurd, maar stuur me gerust een pb.
De discussie die hier "gaande" is ga ik verder niet aan mee doen, zonde van mijn energie..

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:22

Dottie0991 schreef:

Dus je bent niet Annet wil je hiermee zeggen? :').
Het viel mij gewoon op, meer niet. We geven alleen advies dat je gewoon je andere account kan gebruiken als de mods dat goedkeuren. Je reageert zelf meteen weer eens zo fel :).
Dat er geen belletje gaat rinkelen, is klinkklare onzin. Jammer dat je geen steek veranderd bent.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:23

Dottie0991 schreef:
LauraMc schreef:

Foto uit mijn profiel heb verwijderd? Ik had juist na aanleiding van een topic een hele riedel foto's aan mijn profiel toegevoegd dus lijkt me niet dat ik iets te verbergen heb?
Naar mijn weten is er niks vervelends gebeurd, maar stuur me gerust een pb.
De discussie die hier "gaande" is ga ik verder niet aan mee doen, zonde van mijn energie..

Ik dacht zonet een foto van jezelf te zien staan in je profiel, maar dan zal ik misschien iemand anders voor mijn neus hebben gehad :D

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:26

En dan nog.. of je ons/mij wel of niet kent.
Het verhaal van je verstopte paard door de pensionhoudster was zeer herkenbaar en daarbij die speciale tattoo.
Daarvoor hoefde ik je iig niet te stalken.

Raar dat wij/ik een steekje los hebben zitten volgens jou terwijl jij de regels overtreed.
Maar dat zie je helaas wel vaker....

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:28

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 01:30

Cinderella schreef:
Dottie0991 schreef:

Dus je bent niet Annet wil je hiermee zeggen? :').
Het viel mij gewoon op, meer niet. We geven alleen advies dat je gewoon je andere account kan gebruiken als de mods dat goedkeuren. Je reageert zelf meteen weer eens zo fel :).
Dat er geen belletje gaat rinkelen, is klinkklare onzin. Jammer dat je geen steek veranderd bent.

Weer eens zo fel? Goh blijkbaar ken je me echt goed zeg, nou stel jezelf om te beginnen eens gezellig voor dan kan ik ook even over jou gaan oordelen.
Dat er geen belletje gaat rinkelen is omdat ik geen flauw idee heb wie je bent en waar ik je van zou moeten kennen of waar jij mij van zou moeten kennen, niet mee gerekend dat je mij blijkbaar vaker op bokt heb gezien en "ik" een zeer goede indruk heb achtergelaten blijkbaar. Nouja fijn.
Kunnen we nu stoppen met dit gediscussieer? Ik wou net op bed gaan gezien mijn wekker morgen vroeg ook gewoon weer gaat dus vind het een beetje jammer dat ik dit soort smurrie over me heen krijg.. Nogmaals als er verder problemen zijn of iemand vragen heeft lees ik dat graag via een pb'tje :) Verder misschien even ontopic???

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 01:33

LauraMc schreef:
[ITP] Aan alle sprookjes komt een eind..

Annett1990 @ [MWS] [Centraal] Tattoo's

Dit is toch echt dezelfde tattoo en dus ben je dezelfde persoon.

Wat is er aan de hand dat je niet gewoon je oude account terugneemt en dat je zo vijandig doet? Dat is toch nergens voor nodig? :)

Zoals ik al zei, ik heb niks te verbergen ;) Misschien kan dit elders voortgezet worden ofzo voordat we allemaal een waarschuwing of iets krijgen gezien dit topic hier niet bepaald voor bedoeld is?? Zo jammer zeg, ik dacht gezellig even er op uit met misschien wat aardige meiden die ook van paarden houden, gezien de meeste van mijn vriendinnen niet van die paarden mensen zijn, en je krijgt gewoon een ware rel.. Ja nee, ben gelijk niet meer geïnteresseerd om via hier met vriendelijke mensen te gaan thee leuten als het zo verpest moet worden gelijk :) Ik ben volgens mij niet degene die aanvallend doet, ik ben degene die aangevallen word over wie ik ben en blijkbaar zijn er mensen die geobserdeerd zijn door mij ofzo, ja sorry, vind ik heel zielig voor jullie :roll: Welterusten :)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:37

Veel mensen kennen je van bokt. Je vorige account waarin je tegen mensen zei dat ze allemaal mochten doodvallen enzo.. Dat soort dingen worden onthouden. Zelfde met het verhaal van Soraya. Zo gek is het niet dat je herkend wordt.
Verder vind ik het prima dat je doet alsof je mij niet kent. Je houdt alleen jezelf voor de gek.
Het is jammer, ik had gedacht dat je misschien wel zou veranderen.
Je wilt elke keer via bokt sociale contacten op doen en elke keer loopt het uit op niks. Misschien een goed momentje voor een zelf evaluatie..

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:42

Citaat:
voordat we allemaal een waarschuwing of iets krijgen gezien dit topic hier niet bepaald voor bedoeld is??

Ik heb jaren terug 1 een OW gehad.. die is al lang weer verlopen.
Jij bent degene die flink over de schreef gaat door;
a: een 2de account te openen en
b: vrolijk ontkende dat je diegene was
c: Je toentertijd niet echt aardig was
d: je daar geeneens vooruit komt en je blijkbaar schaamt of er volledig schijt aan hebt en daarom maar weer tegen de regels van Bokt in gaat.

En dan denken dat wij een OW zullen krijgen met gevolgen terwijl jij degene bent die ver over de schreef bent gegaan en nu na 2 jaar zo weer gaat.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:47

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:52

Het is zeker dezelfde persoon, geen twijfel mogelijk.

TS, waarom denk je meteen dat iedereen je aanvalt? Ik zie in andere berichten dat goedbedoelde reacties door jou worden opgevat als een aanval. Probeer eens iets een paar keer goed door te lezen voordat je erop reageert :) Er zullen altijd mensen zijn die lopen te etteren, maar er zijn genoeg fijne mensen die het goed bedoelen. Niet de hele wereld is tegen je!

Edit; ik zie in een ander topic dat je zegt dat je een vorm van autisme hebt. Dat zou een factor kunnen zijn. Maar probeer het positieve te zien van wat mensen zeggen en niet het negatieve :)