Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier meer dames uit Groningen zijn die het leuk vinden om eens iets leuks te doen.
Zelf zat ik dan te denken aan een keer ergens wat gaan drinken, wandelen, spelletjes/film avond etc.
Ik heb zelf niet veel te besteden dus echt dingen als uit eten gaan is voor mij niet iets wat regelmatig zou kunnen.
Ik ben zelf 25, woon dus in Groningen (in de stad dus), heb 2 poezen.
Woon alleen , heb wel een relatie.
Mijn hobby's zijn zingen, paardrijden, creatief bezig zijn, en ik hou echt van gezelligheid. Dingen ondernemen vind ik ook heerlijk.
Helaas heb ik hier in de buurt niet veel vriendinnen, de vriendinnen die ik hier heb hebben kinderen of zijn druk met studie/werk..
Ik heb 5 jaar een eigen paard gehad die ik 6 maand geleden helaas heb moeten verkopen, dus een keer ergens een paard huren en lekker op buitenrit gaan lijkt me ook leuk om eens met een groepje te doen

Ik heb verder geen vervoer, een inmiddels overleden scooter, dus ik moet nu sparen voor een nieuwe (tweedehandse) waardoor ik nu naast een fiets niet echt veel andere mogelijkheden heb om me te verplaatsen, maar hopelijk heb ik snel een nieuwe scooter, dan kan ik overal heen gaan

Als je zin hebt om eens wat te ondernemen, meld je