Zijn hier nog meer mensen die aankomende zomer wel op reis willen, maar niet echt iemand hebben om mee te gaan? Ik ben al een paar keer net vriendinnen op vakantie geweest, maar dat was niet altijd een succes, vaak willen die toch andere dingen, of kun je over een langere termijn niet goed met elkaar overweg.. ik dacht, zou het niet tof zijn om gewoon een groepje mensen samen te stellen die elkaar niet kennen, maar wel dezelfde interesses hebben op het gebied van reizen?
Ik ben zelf geen echte reis-gek en heb ook nog niet super veel ervaring, maar ik zou toch wel wat meer van de wereld willen zien nu het nog kan.
Wie ben ik en wat zoek ik?
Ik zoek wel mensen van rond mijn leeftijd, 19. Wat ik leuk vind om te doen tijdens een vakantie vind ik dingen bekijken, door de natuur wandelen maar met de nodige ontspanning, dus wel afgewisseld met een dagje niksen, een avondje uit of lekker uit eten. M'n budget is redelijk, maar kan uiteraard niet de duurste dingen betalen. Qua locatie heb ik nog geen idee, ik denk dat binnen Europa eerst wel prima zou zijn, verder weg weet ik nog niet. Ik houd van een lekker weertje, maar het moet niet zo bloedheet zijn dat je niks meer kunt doen. Verder zoek ik in ieder geval mensen die in de maanden juli en augustus nog geen plannen hebben

Hoeveel mensen er in het groepje zullen komen, weet ik echt nog niet haha. Wellicht kan er eerst in Nederland met elkaar worden afgesproken om elkaar even te leren kennen?
Nou, herken jij je hierin en lijkt dit jou ook wel wat, reageer dan. Tis nogal een sprong in het diepe, maar misschien is dat juist wel super tof!