Zomervakantie; reisgroepje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fearn

Zomervakantie; reisgroepje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-16 12:52

Okee, heel erg random topic dit maar ik wilde toch een gokje doen :')

Zijn hier nog meer mensen die aankomende zomer wel op reis willen, maar niet echt iemand hebben om mee te gaan? Ik ben al een paar keer net vriendinnen op vakantie geweest, maar dat was niet altijd een succes, vaak willen die toch andere dingen, of kun je over een langere termijn niet goed met elkaar overweg.. ik dacht, zou het niet tof zijn om gewoon een groepje mensen samen te stellen die elkaar niet kennen, maar wel dezelfde interesses hebben op het gebied van reizen?

Ik ben zelf geen echte reis-gek en heb ook nog niet super veel ervaring, maar ik zou toch wel wat meer van de wereld willen zien nu het nog kan.

Wie ben ik en wat zoek ik?

Ik zoek wel mensen van rond mijn leeftijd, 19. Wat ik leuk vind om te doen tijdens een vakantie vind ik dingen bekijken, door de natuur wandelen maar met de nodige ontspanning, dus wel afgewisseld met een dagje niksen, een avondje uit of lekker uit eten. M'n budget is redelijk, maar kan uiteraard niet de duurste dingen betalen. Qua locatie heb ik nog geen idee, ik denk dat binnen Europa eerst wel prima zou zijn, verder weg weet ik nog niet. Ik houd van een lekker weertje, maar het moet niet zo bloedheet zijn dat je niks meer kunt doen. Verder zoek ik in ieder geval mensen die in de maanden juli en augustus nog geen plannen hebben :D

Hoeveel mensen er in het groepje zullen komen, weet ik echt nog niet haha. Wellicht kan er eerst in Nederland met elkaar worden afgesproken om elkaar even te leren kennen?

Nou, herken jij je hierin en lijkt dit jou ook wel wat, reageer dan. Tis nogal een sprong in het diepe, maar misschien is dat juist wel super tof!

Chantaliiejj

Re: Zomervakantie; reisgroepje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 19:44

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 21:48

Bedankt voor je reactie! Hmm, een verassingsvakantie lijkt mij nou nog niet echt iets, haha. Ik zou toch van te voren een beetje in gedachten willen hebben waar je heen gaat.

Maar toch bedankt!

Jammer dat er verder nog geen ge-interesseerden zijn :Y)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 22:22

Ik zit met hetzelfde probleem! Ga me waarschijnlijk inschrijven bij een reis bij Mambo, zij organiseren ook jongeren/single groepsreizen. Misschien als het je wat lijkt, zouden de we ons voor dezelfde reis op kunnen geven :)

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 09:44

Wil je echt een lange vakantie dus bijvoorbeeld 8 dagen weg.

Of wil je ook weekendjes weg?

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 10:02

Ik lees even mee! Zou graag op bijvoorbeeld een road trip oid willen gaan voor een weekje/1,5
Maar mijn goede vrienden hebben alles inmiddels al geboekt helaas dus dit zou wel een uitkomst zijn.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 15:18

kelliiee1993 schreef:
Wil je echt een lange vakantie dus bijvoorbeeld 8 dagen weg.

Of wil je ook weekendjes weg?

Een weekendje zou wel eens kunnen. Maar voor de zomer toch wel minstens een week :D

Lienek schreef:
Ik lees even mee! Zou graag op bijvoorbeeld een road trip oid willen gaan voor een weekje/1,5
Maar mijn goede vrienden hebben alles inmiddels al geboekt helaas dus dit zou wel een uitkomst zijn.

Tof! Ik stuur je nog een pb.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 23:33

Nog even een upje hier :D

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 23:53

Ik lees even mee, wordt in mei 18.
Ben niet zo'n held met reizen maar wil eigenlijk ook wel graag wat meer dan alleen nederland zien
Voor nu nog niet echt concrete plannen in die maanden

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 08:18

Ik blijf je topic volgen!

Als er een keer mensen zijn die een weekendje weg willen, houd ik me graag aanbevolen!
Langer ga ik aankomend jaar niet redden namelijk

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 23:05

Update;

Inmiddels is er een groepsapp gemaakt, met nu in totaal 4 meiden, wat mij betreft mag er nog 1 bij maar wel met serieuze interesse dus :) we willen in de meivakantie met elkaar afspreken in Nederland dus dan moet je wel beschikbaar zijn.

horlynnses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:52

hoi, wat leuk zeg, hebben jullie al een idee waar jullie naar toe willen gaan? Voor de zomer wil ik namelijk ook graag 2 weekjes weg op een plek waar ik nieuwe mensen kan ontmoeten en natuurlijk mooie dingen kan zien.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:45

Als er mensen zijn die een keer een weekendje weg willen ofzoiets mogen jullie mij berichten! :)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 12:55

Ik vind het een top idee! Was al aan het zoeken naar een soortgelijk topic. Ik wil ook een weekje/iets langer weg in de zomer. Misschien een idee om een groepsapp aan te maken om elkaar te leren kennen?

Riannex_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:24

Ik weet niet hoe het er nu voor staat maar ik dacht meld mij ook even het lijkt mij een super leuk idee, :D Of zijn jullie nu al een soort van groepje??

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-16 22:47

Inmiddels heb ik al iemand gemeet en zijn er ook plannen gemaakt. Er was een groepje, hadden zelfs 5 mensen, maar er zijn er 3 afgehaakt. Telkens mensen die in het begin enthousiast waren, maar later toch stil vielen en toch niet meer mee wilden. Ben daarom wat huiverig om er nog mensen bij te laten.. alleen als je echt wilt en echt kunt, en niet op het laatste moment afzegt, dan vind ik het goed..

De plannen zijn sowieso om van 1 augustus tot 14 augustus weg te gaan. We beginnen in Berlijn en willen dan nog een paar steden pakken in het Oostblok, uiteindelijk richting Kroatië.

We gaan een interrail kaart kopen van 200 euro en verder willen we in hostels slapen en Couchsurfing.

Voor de laatste mensen die nog gereageerd hebben, als jullie nog mee willen, dan is het van belang dat je 100% zeker bent mee te kunnen én willen, actief wilt meepraten in de app, en verder flexibel bent qua steden die we willen bezoeken.

Jullie mogen mij wel een pb sturen als je nog interesse had & met een verhaaltje over jezelf :) dan zal ik met het andere meisje nog overleggen of we er nog iemand bij willen.

Hierna verder geen reacties meer aub :)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:55

Wat een leuk idee zeg! Lijkt mij ook heel leuk om zo eens met een paar onbekende weg te gaan maar voor dit jaar al geboekt, ook richting kroatie, Slovenië, Hongarije.

Heel veel plezier in ieder geval, hoop dat je nog een 'extra' reismaatje vindt!

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 23:00

Yvankaxx schreef:
Ik zit met hetzelfde probleem! Ga me waarschijnlijk inschrijven bij een reis bij Mambo, zij organiseren ook jongeren/single groepsreizen. Misschien als het je wat lijkt, zouden de we ons voor dezelfde reis op kunnen geven :)

Ik ben net terug met een reis met mambo naar Costa Rica. Was echt geweldig. Waar ga jij heen?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 01:14

lianne484 schreef:
Yvankaxx schreef:

Ik ben net terug met een reis met mambo naar Costa Rica. Was echt geweldig. Waar ga jij heen?

Beetje offtopic haha, maar ik ga naar Elba, Italië :)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 18:55

Jess ik heb je gepb't!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-16 19:09

Dank nog voor je berichtje!

De datum is ietsje gewijzigd, we gaan nu waarschijnlijk vanaf 7/8 augustus, en dan 2 weken.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 19:15

Het is jammer dat mijn zomervakantie al zo vol geboekt zit, anders was ik graag mee gegaan! Hoopte eigenlijk op zoiets, maar aangezien mn nichtjes meegaan op vakantie dit jaar besloten na 2 jaar weer eens een keertje met mn ouders mee te gaan. Mocht er een herhaling komen ga ik graag mee!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 10:56

Pff, alle moeite is voor niks geweest :( het meisje waar ik mee zou gaan kan nu toch niet, te weinig geld..

Het gaat dus niet door -O-

Als iemand nog iets weet of tips heeft zijn die welkom.. ik heb nog gekeken voor groepsreis maar dan ben je al gauw 1000 kwijt, dat is erg veel geld :(

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:13

Ik lees al een tijdje mee, maar had niet gereageerd gezien er al een groepje was, maar nu mijn bijdrage :)

Zoals het nu lijkt, ga ik van 10 tot 16 augustus naar Ierland en dan naar Dublin vliegen en verder met de trein naar Galway, de westkust uit dus. Tot nu toe zou ik alleen gaan, maar wie dit leuk lijkt, mag me altijd een berichtje sturen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:19

IsaCalixa schreef:
Pff, alle moeite is voor niks geweest :( het meisje waar ik mee zou gaan kan nu toch niet, te weinig geld..

Het gaat dus niet door -O-

Als iemand nog iets weet of tips heeft zijn die welkom.. ik heb nog gekeken voor groepsreis maar dan ben je al gauw 1000 kwijt, dat is erg veel geld :(

Is dit niet wat voor jou --> https://srprs.me/solo-together
Eventueel kan je er nog wat dagen alleen reizen voor (of achter) plakken :)