Nadat er bij de laatste meeting toch best wat afmeldingen waren, er wat onduidelijkheden waren en het weer alles behalve goed was lijkt het me leuk om weer een meeting te houden op het Grote veld bij Vorden, dit keer met goed weer!
Het grote veld bestaan uit brede zandpaden, smalle zandpaden en prachtige open stukken. Wanneer het zonnetje tussen de bomen door komt is het werkelijk een prachtig gebied! Wat mij betreft dus ideaal voor een fotomeeting. En misschien leuk voor enkele mensen van de vorige keer om zo toch nog mee te kunnen doen of het opnieuw te doen maar dit keer met beter weer.
Praktische informatie
Er is geen specifiek thema voor deze meeting. Iedereen is welkom! Houd er wel rekening mee dat je je kleding ed afstemt op je paard en de omgeving.
Er kunnen maximaal 8 fotografen en 8 modellen mee. De modellen worden in een ochtend groep en middag groep ingedeeld. Dit houd in dat de fotografen in duo's fotograferen.
De bedoeling is dat er in het eerste deel portretfoto's worden gemaakt en daarna of 'losgooi'foto's of rijfoto's. Afhankelijk van de paarden en ruiters wat er mogelijk is.
Een exacte datum is nog niet bekend. De meeting zal in April/Mei gaan plaatsvinden. Dan hebben we de beste kans op mooier en beter weer (in ieder geval een zonnetje).
De locatie zal net als de vorige keer aan de Heidepolweg zijn waar er geparkeerd kan worden met de trailer en van waar je direct het bos in kunt lopen.

Mochten er nog vragen zijn mogen deze uiteraard in het topic of via pb worden gesteld. Denk even goed na voor je je aanmeld zodat er zo min mogelijk afmeldingen zijn.
Aanmelden
Model
Boktnaam:
Naam:
Paard (foto in link):
Bijzonderheden:
Fotograaf
Boktnaam:
Naam:
Site/voorbeeldfoto:
Bijzonderheden:
Aanmelden gaat op volgorde van aanmelding, wanneer er geen plekken meer zijn komt er een reservelijst. Bij uitvallers stuur ik diegene een pb!
Ik hoop op een leuke en gezellige meeting mét zonnetje deze keer!
Groetjes,
Ilana