[P/H/M] Fairytale on horses with dog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DShots

[P/H/M] Fairytale on horses with dog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 19:08

Afbeelding

Lees alsjeblieft de topic goed door voor je eigenlijk aanmeld aan deze meeting, dit zou prettig zijn!

Ik zit al eigenlijk heel lang met het idee om gave jurken en natuurlijk daarbij gave paarden een fotomeeting te organiseren. Eventueel is dit ook een idee met honden er bij.
Dit is een idee geïnspireerd door de foto's van Marit Hilarius, [ Klikje naar de voorbeeld foto ].
Sinds ik eigenlijk, deze foto heb gezien ben ik eigenlijk echt verliefd geraakt. Daarom de idee om een meeting te organiseren waar dit mogelijk is.

Helaas ben ik een beetje het overzicht kwijt waar je nou wel of niet mag komen met je paarden/honden, dus ik ben nog wel even aan het kijken wat het beste is.
Mijn keuze door de foto is het strand, maar ik moet nog even kijken wat het meeste centrale locatie is waar het makkelijk kan.
Ook zat ik te denken aan Herperduinen, omdat daar ook beschikking is tot water namelijk.
Daarom geef ik ook graag de voorkeur aan de mensen die zich willen opgeven, dit kan door middel van het lijstje wat je later in de topic tegen komt.

Datum

Waarschijnlijk wil ik wel met zonsondergang gaan werken, aangezien de meeste stranden toch pas rond 19:00 mogelijk is.
Ga ik wel opzoek naar een datum waar de zon het langst mogelijk boven blijft nog en iets later ondergaat.
Tot nu is het meeste geschikte datum Juni, Juli en Augustus. Maar de besliste datum zal later bekend gemaakt worden in de topic.

Modellen

Normaal gezien is het normaal dat de eigenaar van het paard op de foto gaat met paard, maar dit keer zal er gekozen worden voor modellen.
Er zal ook gezorgd worden voor een visagisten die de make up van de modellen gaat doen deze dag eventueel.
De modellen worden gekozen door de fotografen, het kan dus zijn dat als je aanmeld met je paard een ander persoon naast je paard staat.
Hier moet je het wel mee eens zijn als je paard gekozen word eventueel.

Paarden

Zoals ik hierboven al heb aangegeven, worden zoals de modellen ook de paarden gekozen voor deze meeting.
Deze zal gekozen worden zodra de fotografen bekend zijn, hou er rekening mee met aanmelden eigenlijk.
Je paard kan dus gekozen worden met jou of zonder jou, je gaat dus akkoord dat jou paard eventueel gekozen word zonder jou

Honden

Je kan voor deze ook je hond aanmelden voor deze meeting. De honden moeten wel om kunnen gaan met paarden en respect hebben voor de paarden.
Ze moeten of kunnen braaf zitten bij een paard en geen katte kwaad uithalen.
Na afloop van de meeting of in de pauze is er mogelijkheid om wel wat foto's samen te maken met je hond als die gekozen word.

Fotografen

De fotografen worden door mij gekozen, dit op basis van portfolio en ervaren. Er zullen ook zeker beginners gekozen worden.
Deze zullen zo snel mogelijk bekend worden gemaakt zodra de datum en er genoeg modellen/paarden zijn aangemeld.

Aanmelden

Heb je interesse in deze meeting? Geef je dan op door een email te sturen naar fotomeetingbokt@hotmail.com.
Dit moet met de titel van de meeting, doe je dit niet is je aanmeldingen niet geldig. Let hier dus wel alsjeblieft op.
Je kan je ook aanmelden als model samen met je paard, maar ook alleen je paard opgeven. Dit dan ook duidelijk aangeven.
Als je eventueel ook een hond ter beschikking hebt, meld dit dan ook bij je aanmelding.

Modellen : Naam bokt | Naam | Ervaring? | Niet bang voor paarden of honden ? | Minstens 2 foto's van je portfolio
Paarden - Model & Paard : Naam bokt | Naam & Naam paard | Ervaring als model? | Paard niet bang voor honden? | Minstens 2 foto's van jezelf & Paard.
Paarden - Zonder model: Naam bokt | Naam paard | Niet bang voor honden? | Toestemming om met een ander persoon samen te staan ? | Minstens 2 foto's van paard
Honden - Zonder model : Naam bokt | Naam hond | Niet bang voor paarden? | Toestemming om met een ander persoon en paard op de foto te staan? | Minstens 2 foto's
Fotografen : Naam bokt | Naam | Ervaring | Facebook of Website?

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 19:12

Citaat:
Datum : Ombekend
Tijd : Zonsondergang

De fotografen aanmeldingen. Aanmelden kan tot 1 april

De Modellen aanmeldingen. Aanmelden kan tot 1 april

De Paard & Model aanmeldingen. Aanmelden kan tot 1 april

De paarden zonder model aanmeldingen. Aanmelden kan tot 1 april

De honden aanmeldingen. Aanmelden kan tot 1 april

DShots

Re: [P/H/M] Fairytale on horses with dog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 19:13

Citaat:
Locatie ideeën

• Soesterduinen
• Herperduinen

• Hoek van Holland
• Ijmuideslag
• Langevelderslag

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:58

Herperduinen vind ik een go, verder is mij te ver weg, dus onder die voorwaarde wil ik Django wel opgeven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:59

Even een stipje, wil mij graag aanmelden :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:04

Ik ga me zo aanmelden, woon vlakbij herperduin. Maar wil je als tip meegeven dat er met zonsondergang daar bij het water de zon wel sneller onder is/niet te zien is ivm de vele bomen eromheen..dat zou wel jammer zijn.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 20:08

Wilke; Bedankt voor je tip inderdaad!
Ik ben nog even aan kijken of het mogelijk is om 2 locaties te doen!
Dit een meeting op het strand en dan eventueel Herperduinen, vanwege de opening- plaatje die geplaatst is.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:12

Hele gave meeting, ga me straks aanmelden met mijn pony, wacht nog even tot ik de foto's krijg die vanmiddag gemaakt zijn :)

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:13

Ik wacht even de locatie af voordat ik mijn hond evt opgeef.

bestbuddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:15

Gaaf idee, maar wanneer weet je meer over de locatie en datum want nu is het nog wel erg wazig en krijg je denk ik veel die zich aanmelden die zich toch weer afmelden omdat de datum of locatie niet uit komt.
Ik meld me anders graag aan als ik zeker weet of ik kan

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:17

Waar in NL liggen de herperduinen? Vind het wel onwijs gaaf maar wil even weten hoever weg het is vanaf mij

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 20:18

Ik heb even na zitten denken, puur omdat er dan straks inderdaad aanmeldingen komen die niet kunnen eventueel!
Deze 2 worden de locatie's, er zal geen andere topic aangemaakt worden. Mocht alles bekend zijn, word er een fb pagina voor info en een groeps app gemaakt!
Locatie 1 : Herperduinen, hier is een water beschikbaar en dus ook mogelijk om in het water ook foto's te maken. Hier word het dan geen zonsondergang. / Datum Juli
Locatie 2 : Hoek van Holland strand, hier is het strand dus ook een zonsondergang shoot. / Datum juli

Hopelijk heb ik jullie hier mee genoeg geïnformeerd voor het aanmelden van jou model.
Laatst bijgewerkt door DShots op 18-02-16 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:20

Maar welk van de 2 wordt het nou...?

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 20:23

Ik maak wel even een nieuwe topic aan met beide locatie's.
Ik denk dat het dan wat makkelijker word :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:26

Ik zou persoonlijk ook vast 1 datum kiezen met 2e datum mocht het slecht weer zijn. Denk dat er dan eerder mensen zich aanmelden en minder uiteindelijk afvallen. Zou zonde zijn :)

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 20:30

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 21:19

Aangezien er inmiddels definitieve andere meetings zijn georganiseerd, hier een slotje op verzoek van TS.