Het kriebelt al een tijdje om een fotomeeting te houden met een thema. Na wat rond te neuzen op internet wist ik het, indianen met husky's/wolfhonden!
Samen met Sanne (Sanne_com) organiseer ik nu deze meeting.
Moodboard:

Foto's komen van pinterest.
Waar:
Soesterduinen
Verzamelen bij de ingang van het gebied.
Wanneer:
Nog niet bekend.
Bedoeling:
Het is de bedoeling dat er een ochtend en een middag groep komt. Met 3 groepjes (mens+hond) in de ochtend en 3 in de middag.
Er kunnen 6 fotografen mee op deze meeting waarvan al 1 plek bezet is.
Ik zelf ga als model mee samen met mijn husky, dus is er nog plek voor 5 mensen en 5 honden.
Ook zouden we er graag nog visagisten bij hebben, die zorgen voor de face paint. Eventueel ook nog haarstylisten.
Fotografen:
Er zal nog plaats zijn voor 5 fotografen die door ons worden uitgekozen hiernaast zullen de fotografen werken in koppels van 2.
De reserve fotografen worden doormiddel van loting gekozen.
Fotografen kunnen zich inschrijven door een PB, hierin moet het onderstaande lijstje worden ingevuld.
Op aanmeldingen in het topic wordt niet gereageerd om het overzicht te behouden.
Boktnaam - Naam - Apparatuur - Ervaring - Website/Facebook/Portfolio
Modellen:
Mensen:
Er zal nog plaats zijn voor 5 mensen, deze zullen door de fotografen worden uitgekozen.
De reservelijst wordt gekozen doormiddel van loting.
Honden:
Er zal nog plaats zijn voor 5 honden, deze zullen door de fotografen worden uitgekozen.
De reservelijst wordt gekozen doormiddel van loting. Uitsluitend wolfhonden en husky's.
Modellen kunnen zich inschrijven door een PB, hierin moet het onderstaande lijstje worden ingevuld.
Op aanmeldingen in het topic wordt niet gereageerd om het overzicht te behouden.
Mensen
Boktnaam - Naam - Leeftijd - Ervaring - Foto (max 2) - Ochtend/middag
Honden
Boktnaam - Naam - Naam hond - Ras - Bijzondere eigenschappen - Foto (max 2) - Ochtend/middag
Visagie:
Vind je het leuk om te helpen met de make-up, haar of kleding? Graag zelfs!
Stuur me een PB en ik zet je er bij.
Als de modellen of fotografen nog iemand kennen, laat het vooral weten.
Extra:
-Modellen zorgen zelf voor kleding die bij het thema past.
-Honden moeten er netjes uitzien en schoon tuig hebben.