Ik heb namelijk al 2 mini's en zeer waarschijnlijk ook een vw kever die zich beschikbaar stellen. En heel misschien als we het voor mekaar krijgen ook een Opel Mantra.
Dus heb je interesse geef het even aan. We zitten te denken om dit ergens in mei te doen.
Tevens ben ik voor deze fotomeeting opzoek naar een bruidspaar of een stoere meid ( denk hierbij bijvoorbeeld aan iemand in leren kleding of bv in een motorpak?) om de foto's net dat beetje meer te geven.
Groetjes Natasja
Laatst bijgewerkt door mamamika op 12-02-16 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Misschien is het leuk om een supernatural thema mee te pakken met 1 auto? Het mooiste een '67 impala in zwart natuurlijk. Maar zo'n soort auto en dan een Hunter ernaast? Duality weet wat ik bedoel
mamamika
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-16 18:07
Dit is een voorbeeld van mij. Het is een modelauto dus geen grote hihihi.
Maar dit vond ik zo leuk om te doen dat ik zoiets had ik wil het is vaker doen. En vriendin van mij hebben 2 mini's een rode cabrio en een groene dus vandaar lijkt het mij wel een keertje gaaf om te doen.
Maar, mocht er interesse in zijn kan ik eventueel vragen of mijn ouders mee willen met hun Honda Shadows? Hebben beide een chopper Iets minder wielen, maar wellicht ook leuk voor deze meeting? Kunnen in zeer bijpassende motorkleding komen, ze zijn lid van de motorclub namelijk
Art_Ificious
Geplaatst: 12-02-16 18:18
Jammer is best ver rijden voor mij. Vanuit België Limburg. Misschien als mijn vriend wil rijden.
Ik fotografeer vaker auto's namelijk.
Deze twee bijvoorbeeld op een mustang feever "bijeenkomst" georganiseerd door een bevriende mustanggarage.