Flanders horse expo gent, wie wil meeten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Flanders horse expo gent, wie wil meeten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 00:04

Dag Bokkers!

Sindskort woon ik als Nederlander in Gent en dus ook vlakbij de expo waat binnenkort Flanders Horse Expo gehouden wordt. Hoewel mijn paard in Nederland is blijven wonen blijft het natuurlijk altijd kriebelen. Daarbij lijkt het mij een uitgelezen moment om nieuwe mensen buiten mijn collega's te leren kennen.

Vandaar ook mijn vraag of er bokkers zijn die mee willen naar Flanders Horse expo op de zaterdag of de zondag? Voor mij is het gelijk.

Als aanvullende informatie: ik ben 26, heb een draver van 21 (in Nederland dus) en heb jaren endurance reden. Mijn interesse van clinics is vrij breed, kan met aandacht kijken en luisteren naar NH, springen, dressuur, VD of iets informatiefs!

Wie o wie heeft er zin om mee te gaan? :)

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 17:14

Jammer dat hier nooit op gereageerd is!

Ik ben wel wat jonger (18), maar moest je willen rondgeleid worden - I know the drill! Flanders Horse Expo staat ieder jaar op mijn lijstje, en ik ga nu denk ik al vier jaar na elkaar. Vorig jaar en het jaar daarvoor was er weinig verschil, maar dit jaar hebben ze er echt heel interessante dingen tussen gestoken. Zelf ben ik verzorger van een traditionele haflinger.

Je kan me altijd eens aantikken of we kunnen meeten, ik ben ook heel erg benieuwd naar iemand die in de endurance heeft gereden! Zelf ben ik maar hoopvolle aspirant, dus het kan er misschien ooit van komen, maar ik vind het echt te gek. Daarnaast liggen mijn interesses bij de TREC (ik ga dit jaar eigenlijk om Eyota te ontmoeten), Working Equitation, Endurance, Kaartlezen, Knopen, GPS,... Alles dat een beetje te maken heeft met buitenzijn. Ook workshops over correct ruggebruik en zadelpassen vind ik super. Moet wel zeggen dat mijn interesse niet zozeer uitgaat naar de standaard dresuurtornooien.

Mijn camera gaat zeker ook mee om foto's te schieten. :j